Kad je modna kuća Louis Vuitton u Parizu predstavila retrokolekciju za jesen/zimu 2012./2013., svi su ostali bez riječi. I to zbog impresivne scengorafije koja je pretvorena u pravi kolodvor iz \'40-ih i \'50-ih godina prošlog stoljeća, a u središtu svega toga bio je pravi vlak u stilu Orient Expressa vrijedan čak 8 milijuna dolara.
No vlak, koji je bio i unutra potpuno uređen u retrostilu, ponovno se vratio na \"kolodvor\" Louisa Vuittona, i to za jesensku kampanju.
- Htjeli smo nastaviti putovanje koje smo počeli u Paizu na tjednu mode te prikazati glamur putovanja i romantičnih odlazaka - rekao je kreativni direktor Marc Jacobs.
Vlak su rastavili i dostavili u neyworški studio, gdje su ga ponovno sastavili, a fotograf Steven Miesel \"spakirao\" je modele Mackenzie Drazan, Marie Piovesan, Franzsiku Müller, Juliju Nobis, Ros Georgiou, Marinu Heiden i Elenu Bartels na romantično putovanje. U, naravno, Vuittonovim elegantnim vintage kreacijama koje savršeno odgovaraju starinskom ugođaju Orient Expressa.
Nastavlja se romantično putovanje uz Vuittonov vlak Orient Express
Htjeli smo nastaviti putovanje koje smo počeli u Paizu na tjednu mode te prikazati glamur putovanja i romantičnih odlazaka, rekao je Marc Jacobs za kampanju inspiriranu Orient Expressom
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.