Modni svijet obožava mačke i pse u kampanjama, no francuska modna kuća Herve Leger očito je zaljubljena u konje – ili je samo kopirala Hermes, koji vrlo često u kampanjama "angažira" konje za dozu teatralnosti.
Budući da proljetna kolekcija modne kuće Herve Leger odiše jahačkim motivima s rokerskim prizvukom, tko bi bolje dočarao cijelu kampanju nego prekrasan bijeli konj. Društvo su mu pravile atraktivne manekenke Ieva Laguna i Fatima Siad (somalska ljepotica koja je postala popularna nakon sudjelovanja u realityju "America's Next Top Model") koja je zabljesnula u neizostavnoj "bandage" haljini na pomaknut način, a fotografije potpisuje Camilla Akrans.
Kampanja
Ne očajavajte ako nema princa na bijelom konju, stiže nam princeza!
Proljetna kolekcija modne kuće Herve Leger spoj je jahačkih motiva i rokerskih detalja, a zaštitna su lica prekrasan bijeli konj te manekenke Ieva Laguna i Fatima Siad
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.