Kampanja

Nike novom kampanjom slavi žene i njihovu odanost sportu

nike
Foto: Nike
1/3
11.06.2012.
u 00:01

Od pilatesa i trapeza do trčanja, plesanja i surfanja, brojne mlade žene zvijezde su Nikeove kampanja kojom ženama žele poručiti da nisu samo muški brend

Sportski div Nike odlučio je angažirati mlade britanske nade za svoju novu kampanju kojom žele privući pozornost žena na brend koji se inače smatra više muškim. U kampanju su se između ostalih uključile žena nećakinja Daphne Guinness, manekenka Mary Charteris, zatim Sara Moralioglu, inače sestra glavnog čovjeka Erdema, te atletičarka Joey Duck, koja će se natjecati na ovogodišnjoj Olimpijadi.

Osim kampanje, snimili su i reklamni video u kojem su redateljica Sarah Sophie Flicker, kasting-direktorica Natalie Joos i glazbenica Erika Spring otkrile što njima njihov omiljeni sport kojim se bave znači u životu i zašto su odane tom "hobiju" – od pilatesa i trčanja do plesanja i surfanja.

– Otkad sam počela redovito ići na pilates, više volim i cijenim svoje tijelo. A i pronašla sam unutarnji mir – priznala je nećakinja Daphne Guinness, model Mary Charteris.  

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije