Digital u službi zdravlja

Nova aplikacija zamjenjuje plastičnu karticu dopunskog zdravstvenog osiguranja: „Štedimo vrijeme i pojednostavljujemo korištenje“

Zdravlje
Foto: Shutterstock
1/2
27.11.2019.
u 10:20

Glavni cilj izrade mobilne aplikacije bio je pojednostaviti osiguranje korisnicima i pružiti im mogućnost da jednostavno i brzo pristupe svojim policama, kažu ljudi zaduženi za razvoj aplikacije

Kao što su u suvremenom svijetu pametni telefoni postali nešto bez čega ne možemo, tako su i mobilne aplikacije na pametnim telefonima postale standard. Pametni telefon uvijek imamo uz sebe, a mobilne aplikacije koje koristimo nam pojednostavljuju i olakšavaju svakodnevne zadatke i štede vrijeme. Pa tako imamo mobilne aplikacije kojima komuniciramo, plaćamo račune, parking, zovemo taksi prijevoz, a sada svi korisnici Croatia osiguranja mogu koristiti aplikaciju Moja Croatia koja im omogućava da sve svoje police osiguranja imaju na jednom mjestu u digitalnom obliku i uz to još mnoštvo pogodnosti, a neke od njih su zamjena „plastične“ kartice dopunskog zdravstvenog osiguranja digitalnom i mogućnost prijave štete putem aplikacije.

„S razvojem smo krenuli početkom ove godine, a sama aplikacija je u funkciji od prošlog mjeseca. „I dalje radimo na razvoju novih funkcionalnosti aplikacije, kako bismo ih u potpunosti prilagodili željama i potrebama korisnika“, objasnili su nam stručnjaci iz sektora digitalnog razvoja Croatia osiguranja. Nova aplikacija Moja Croatia služi i za jednostavniji pregled ugovorenih polica osiguranja koje korisnik ima. Između ostalog, to znači da osoba koja ima zdravstveno osiguranje u Croatia osiguranju više ne mora sa sobom nositi „plastičnu“ iskaznicu, nego kada dođe na pregled u Croatia poliklinike ili ustanove s kojima surađujemo, dovoljno je da sa sobom ima pametni telefon na kojem je aplikacija Moja Croatia. Na taj način, plastične iskaznice smo zamijenili digitalnima“, kažu iz Croatia osiguranja.

Foto: Shutterstock

„Našim korisnicima je trebalo nešto što će biti jednostavno za korištenje i da im je sve na jednom mjestu. Vrlo su zadovoljni samom aplikacijom jer više za podizanje lijeka u ljekarnama ne moraju kod sebe imati plastičnu iskaznicu zdravstvenog osiguranja, dovoljno je imati aplikaciju i pokazati digitalnu iskaznicu na uvid. Osim toga, korisnicima našeg auto osiguranja pojednostavljena je procedura prijave štete i predaje zahtjeva za povrat troškova, jer sada mogu prijaviti štetu putem aplikacije i pratiti status njezine obrade, ne moraju tražiti policu osiguranja, tražiti po registratorima i fasciklima kako bi pronašli papir koji im treba. Samim time uspjeli smo klijentu uštedjeti vrijeme i olakšali korištenje police“, kažu nam u sektoru digitalnog razvoja Croatia osiguranja.

„Glavna želja nam je bila prevesti ljudima ponekad kompliciranu terminologiju osiguranja na razumljivi jezik i staviti to sve u jednu aplikaciju kako bi ljudi imali sve na jednom mjestu. Aplikacija je namijenjena za sve naše korisnike, no zasad su većina ipak pripadnici mlađih generacija koji su mnogo vičniji korištenju ovakvih digitalnih rješenja. Aplikacija se može preuzeti na internetskim stranicama Croatia osiguranja za iOS i Android uređaje, a mi nastavljamo raditi na proširenju mogućnosti unutar same aplikacije, pa tako i na našem programu vjernosti Dobra prilika, kojim omogućavamo korisnicima popuste pri kupnji proizvoda i usluga kod naših partnera “, ističu naši sugovornici.

Sadržaj omogućilo Croatia osiguranje

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije