nova uloga crne

Mala crna haljina za 20-godišnjakinje, ali i njihove majke

crna haljina
Foto: Decker + Kutic
1/8
14.04.2014.
u 07:33

Mala crna haljina inspirirala je dizajnerski dvojac Link koji je za Vešmašinu osmislio limitiranu kolekciju.

Zagrebački concept store Vešmašina brzim koracima postaje nezaobilazno mjesto za kupnju ljubiteljica urbane mode.

Ovog proljeća ostvario je i zanimljivu dizajnersku suradnju s brendom Link by Ogi & Zoran.

Foto: Decker + Kutic

Link for Vešmašina- 997 kn, Šorc Unif- 506 kn, Ogrlica i prsten LOW LUV- 665 i 505 kn, cipele Sol Sana- 1014 kn, Torba Baggu - 645 kn

Riječ je o limitiranoj kolekciji koju su za Vešmašinu osmislili dizajneri Zoran Mrvoš i Ogi Antunac, a okosnica je bezvremenska mala crna haljina.

- Radi se o sedam odjevnih komada koji prezentiraju vizualno, ali i stavom srž oba naša brenda. Senzibiliteti su se potpuno poklopili, tako da se radi o urbanoj mini kolekciji koja je prije svega nosiva i funkcionira u svim situacijama – objasnili su Ogi i Zoran.

Foto: Decker + Kutic

Link for Vešmašina- 1312 kn, Ogrlica i narukvica LOW LUV 872 i 609 kn, cipele Miista- 1150 kn

Kolekcija će se uskoro naći u dućanu na Opatovini, a u ovim jednostavnim i efektnim komadima jednako se mogu pronaći i dvadesetogodišnjakinje i njihove majke koje njeguju moderan stil odijevanja.

Prema riječima Andree Ercegović, vlasnice Vešmašine, kolekcija izvrsno upotpunjuje njihovu modnu priču.

Foto: Decker + Kutic

Link for Vešmašina - 1312 kn, naočale Quy - 329 kn, cipele Miista - 1780 kn

– Imam osjećaj da smo kreativno popunili modni prostor koji je nedostajao na tržištu i imam intuiciju da će žene prigrliti kreacije zbog izuzetne nosivosti, praktičnosti, a opet elegancije – smatra Andrea, najavljujući pritom i daljnju suradnju s brendom Link by Ogi & Zoran.

Foto: Decker + Kutic

Link for Vešmašina - 1785 kn, narukvica A Peace Treaty -1964 kn, cipele Miista - 1480 kn

U kampanji koja predstavlja kolekciju zaštitno je lice glumica Iva Mihalić, a fotografije i kreativni koncept potpisuju Romano Decker i Dejan Kutić. Svojstven i detaljan pristup te kreativno predstavljanje jedna je od glavnih značajki Vešmašine. Uz kolekcije, iza Vešmašine je niz sjajnih kampanja kojima domaćem tržištu predstavlja strane brendove: Wildfox koji obožavaju i zvijezde poput Rihanne, UNIF, cipele s potpisom Jeffreya Campbella, nakit House of Harlow, torbe Baggu...

Foto: Decker + Kutic

Link for Vešmašina - 656 kn, naočale Wildfox - 1580 kn, prsten i narukvica Pamela Love - 4873 i 2940 kn, cipele i torba Miista - 1654 i 570 kn

>>Modni moćnici novog kova: Ovi mladi ljudi diktiraju trendove

>>Nosi se mala crna haljina. Kojoj bolje pristaje, Severini, Maji Šuput ili Ani Stunić?

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije