“WiFi, osiguran prostor za pušače, Lavazza kava, cijena: 9 kn, odličan kafić” – tako je ocijenjen jedan zagrebački kafić na Facebook stranici Coffee Fevera, projekta koji je pokrenulo osam studenata Fakulteta političkih znanosti.
Dva kafića dnevno
Kristina Ilić, Matea Ivančić, Andrea Barać, Suzana Erbežnik, Marko Hadjur, Marina Harapin, Ana-Marija Crnica i Nino Kuže odlučili su svaki dan posjetiti dva kafića te ocijeniti kavu koju tamo popiju, cijenu, ali i samu uslugu kafića te svoje dojmove zatim objaviti na Facebooku i Twitteru.
– Projekt je krenuo u sklopu kolegija, no sami smo odlučili o čemu će biti te na koje platforme ćemo ga plasirati – kaže Marko, jedan od pokretača Coffee Fevera, te dodaje kako su se za kavu odlučili upravo zato što mnogi koji se prvi put nađu u Zagrebu, a čak i oni koji u njemu godinama žive, ne znaju gdje mogu popiti dobru kavu po povoljnoj cijeni, u kojim je kafićima dopušteno pušenje ili u kojima postoji bežični internet.
Ova osmorka uskoro pokreće i blog koji će sadržavati razne zanimljivosti o kavi.
– Na društvenim mrežama vidjet će se ocjene kafića, a na blogu će se naći više pojedinosti o kavi. Moći će se pročitati sve o njenoj povijesti te brojne zanimljivosti – objašnjavaju studenti koji su ovim projektom svakodnevnu aktivnost pretvorili u nešto korisno za druge. Najavljuju i obilazak brojnih lokacija kamerom te prikupljanje izjava iskusnih kavopija koje će zatim objaviti i na YouTubeu.
– Prošetat ćemo špicom i ostalim popularnim okupljalištima te doznati zašto ljudima odgovara to mjesto i kava koju upravo ispijaju – govori Marina te dodaje kako će projektom u kojem sudjeluju spojiti sve što su dosad naučili na fakultetu – nove medije, odnose s javnošću, televiziju i tisak. S vremenom očekuju i suradnju svojih “sljedbenika” s društvenih mreža te se nadaju da će se projekt proširiti i na druge gradove.
Bez reklame
– U prvih 12 sati kako je pokrenuta Facebook-stranica, dobili smo čak 150 lajkova, a s nama je kontaktirao i jedan čovjek koji je predložio da preporučimo njegov kafić – govore kavoljupci. Poručuju, međutim, da se njihove stranice neće pretvoriti u reklamni pano jer će svatko biti podvrgnut rigoroznom testiranju. U dva dana projekta osmorka je napravila “inspekciju” kave u pet zagrebačkih lokala.
E je neki projekat, pa zar nemaju nešto pametnije?