Odanost

Franckova "ciglica" najkupovanija kava svih vremena u nas

ciglica
Franck
14.09.2012.
u 12:48

Svjedoci smo da čak i danas, u izuzetno teškim ekonomskim uvjetima kada je platežna moć potrošača vrlo niska, kao je Franck kava, koja je nešto skuplja od konkurencije, nadalje prvi izbor velike većine ljubitelja kave

Unatoč činjenici da je na hrvatskom tržištu danas  u ponudi na desetke različitih kava i jednako toliko domaćih i inozemnih proizvođača, hrvatski kupac najodaniji je Franckovoj "ciglici" koja već 120 godina uspješno pronalazi svoj put do domaćih kavopija.

- Svjedoci smo da čak i danas, u izuzetno teškim ekonomskim uvjetima kada je platežna moć potrošača vrlo niska, Franck kava i dalje ostaje prvi izbor velike većine ljubitelja kave bez obzira na to što naši proizvodi ne spadaju u rang najjeftinijih proizvoda. Kava je svakodnevni užitak i zadovoljstvo, svojevrsni neizbježni dnevni ritual te čak i u trenucima kad se odriču mnogih stvari, ljudi i dalje uglavnom nisu spremni na kompromis. Ponosni smo na činjenicu da su naše kave po mnogim istraživanjima označene kao "best buy", odnosno kave s najboljim omjerom cijene i kvalitete, ocijenio je Ivica Srakočić , marketing managerFrancka.

Na domaćem tržištu Franck je sa svojim brandovima tržišni lider u gotovo svim kategorijama kave.

- U regiji smo također sve prisutniji. Na tržištu BiH postali smo drugi najveći proizvođač kave, a odnedavno smo krenuli s ozbiljnim radom na tržištima Makedonije i Kosova, pojasnio je regionalnu nazočnost Srakočić.

Za Franck "ciglicu", ali i ostale vrste kave koje dolaze iz ove hrvatske tvornice koriste se mješavine koristi viskoko kvalitetne arabice i robuste uglavnom iz Srednje i Južne Amerike, Istočne Afrike, Oceanije te Južne i Jugoistočne Azije. Raste konzumacije i raznih verzija instant kave i instant mješavina, no unatoč tomu i dalje dominira konzumacija klasične, konzumne mljevene kave u gotovo svim krajevima naše zemlje. Dnevno se popije barem barem jedna, ali često i nekoliko kava dnevno.

- Kava je zaista široko prihvaćeni topli napitak i kao takvu konzumiraju ju gotove sve dobne kategorije te podjednako oba spola. Generalno bismo mogli reći da konzumnu kavu preferira "srednja " generacija potrošača dok su mlađi potrošači više orijentirani na instant kavu i instant mješavine, iznosi Srakočić.

No neosporna je činjenica da niti nakon 120 godina postojanja tvornice Franck - neke su stvari ostle iste - uživanje u kavi proizvedenoj u središtu Zagreba.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije