PROMO

Osigurano 40.000 pregleda dojke po posebnoj cijeni

rak dojke
Foto: PR FOTO
1/5
PR
Autor
PR članak
02.10.2014.
u 12:30

Nestlé FITNESS žitarice i ove godine daju podršku borbi protiv raka dojke, pa je tako dogovorena suradnja s Poliklinikom Sunce zahvaljujući kojoj je osigurano 40.000 pregleda dojke po posebnoj cijeni. Dodatno je pripremljena mobilna aplikacija GoPink, putem koje se dijeljenjem ružičastih fotografija svi mogu pridružiti akciji i tako podržati donaciju 25.000 kuna udruzi „SVE za NJU!“.

Rak dojke je najčešći oblik karcinoma kod žena i drugi najčešći općenito, a rano otkrivanje bolesti značajno utječe na daljnji tijek liječenja te izlječenje. Kupnjom promotivnih pakiranja Nestlé FITNESS žitarica za doručak, označenih ružičastom vrpcom, ženama je omogućeno obavljanje ultrazvuka dojke, mamografije ili magnetske rezonance u Poliklinici Sunce po posebnoj cijeni. Kako bi se ostvarila ova pogodnost potrebno je kod iz promo-pakiranja upisati na Nestlé FITNESS Facebook stranici te se naručiti na pregled do kraja godine.

„Prema podacima Hrvatskog zavoda za javno zdravstvo u Hrvatskoj se godišnje zabilježi 2.200 do 2.500 novooboljelih od raka dojke. Izgledi za izlječenje i sprječavanje najgoreg tijeka bolesti znatno su veći ako se rak na vrijeme otkrije, u čemu ključnu ulogu igra mamografija jer se njome mogu otkriti tvorbe dok su još vrlo male te se ne mogu napipati rukom. Edukacija žena igra ključnu ulogu i zato podržavamo ovakve akcije te pozivamo čim veći broj žena da se uključe i dođu na pregled.“ – poručila je dr. Eva Jendriš Škrljak, specijalistica ginekologije i opstetricije i ravnateljica Poliklinike Sunce na zagrebačkom Trnju.

U sklopu ove akcije kreirana je i mobilna aplikacija GoPink, pomoću koje svi korisnici mogu jednu svoju fotografiju obojati u ružičasto te njenom objavom na društvenim mrežama pozvati prijatelje da naprave isto. Cilj je educirati sve žene o problematici raka dojke i potaknuti ih da obave pregled.

„Rak dojke u početnom je stadiju razvoja u pravilu bolest koja nema osobitih simptoma te je izlječiv u gotovo 100 % slučajeva, otkrije li se na vrijeme. Pozivamo žene da odvoje vrijeme za preventivni pregled i aktivno brinu o svom zdravlju. Kako bi podigli svijest o važnosti pregleda koji može spasiti život, pozivam sve da preuzmu GoPink aplikaciju i podijele svoju fotografiju uz #gopink.“ – izjavila je dr. Almenka Balenović, predsjednica Udruge „SVE za NJU!“.

Već četvrtu godinu za redom Nestlé FITNESS u Hrvatskoj kroz razne aktivnosti daje podršku borbi protiv raka, a s istim ciljem je na globalnoj razini ove godine pripremljen i prvi na svijetu „BraCam“, tj. video sniman kamerom skrivenom u grudnjaku. Ovim aktivnostima se na zanimljive načine nastoji podsjetiti žene na važnost redovitih medicinskih pregleda.

Više informacija o cjelokupnoj kampanji dostupno je ovdje.

Želite prijaviti greške?