Fotografija glave žene provučena je kroz popularni negativ, a naše oči vide boje koje se ne nalaze na fotografiji ako se predugo gleda u nju. Naime, potrebno je gledati 30 sekundi u fotografiju i potom usmjeriti pogled na bijeli zid i pokazat će se ista žena, ali ovoga puta sa smeđom kosom.
Nakon gledanja u crvenu točkicu na nosu 30 sekundi i potom skretanja pogleda na prazan zid i brzog treptanja očima trebala bi se pojaviti nešto drukčija slika. Vidjet će se djevojka smeđe kose. Ova iluzija djeluje na ćelije u očima koje reagiraju na boje. Gledanje u jednu boju dulje vremena može učiniti da ćelije oslabe pa se kod skretanja pogleda vide boje koje se nalaze na suprotnom kraju spektra u odnosu na originalnu fotografiju.
Fotografiju je na svojem Facebook profilu objavila Jackie Erow Stewart, a podijeljena je više od 135.000 puta.
Pogledajte koliko muškarci poznaju ženske proizvode:
'provučena jer kroz popularni negativ' - vrh!:)