Ljubušanke Jelena Džolić i Helena Bilić u 2016. godini obilježavaju pet godina aktivnog postojanja, točnije proizvodnje koja je u početku bila ograničena na izradu personaliziranih majica, a danas su prepoznate kao brand koji u svojoj ponudi ima preko 30 različitih modela odjevnih predmeta.
''Ovu sezonu odlučili smo obilježiti volanima, čime smo na određeni način napravili odmak od dosadašnjeg principa poslovanja. Kupci su do sada birali samo natpise na željenom modelu majice, a sada su u mogućnosti, uz odabir željene boje određenog modela, kombinirati i boje volana koje smo ponudili u različitim varijacijama.'', otkriva nam Jelena.
Košulja Mara, haljina Antonela, haljina Mia, Duks 8, samo su neka od imena o kojima se uvelike priča na društvenim mrežama na početku ovog proljeća, a nemali broj blogerica je košulju imena Mara uvrstio u apsolutni must have ove sezone.
''Košulja Mara možda je prvi od modela iz svih naših kolekcija koji je iskoračio u smislu da ga je moguće nositi i u najposlovnijim prilikama i u ležernoj kombinaciji pri običnom izlasku. To je prvi model koji smo osmislili od dezeniranih materijala za razliku od svih dosadašnjih koji su bili jednobojni.'', kaže Helena.
Kvaliteta, pristupačnost, mogućnost personalizacije Lolinih modela stvorili su potpuno novi trend u regiji. Nametnule su se atraktivnim svakodnevnim marketingom što ponekad iziskuje i 24-satni angažman, a proces je to u kojem, kako navode Lole, pomaže obitelj, kao i određeni krug prijatelja.
Loline inovacije i nove modele možete pratiti na Facebooku i Instagramu.
Ne sumnjamo da će nas nastaviti iznenađivati novim šarenilom i radošću koju preko svojih stranica prenose u domove, kako tinejdžerica, tako i ozbiljnih poslovnih žena.