Ne kupiti djetetu igračku, ma kakva kriza bila, za mnoge je roditelje nezamislivo, baš kao i za djecu. Da se na najmlađima ne štedi govore i u popularnim trgovinama igračaka. Tako su se među najpopularnijim igračkama u krizi našle didaktičke igračke, plišane koje govore te Lego kocke.
– Bez obzira na sve, mislim da se ipak najmanje štedi na našim najmlađima. Roditelji se trude da djeca ne osjete toliko prazninu u kućnom budžetu. Izdvoji se, ako ne prije, za rođendane ili Božić. Budući da u našem asortimanu ima mnogo artikala koji potiču razvoj motorike i koordinacije, roditelji nastoje djetetu pomoći u tom smislu. Prema našem iskustvu, potrebe djece i dalje su ispred potreba roditelja, a tu svakako pomažu bake i djedovi sa svojim prilozima – kaže Mirela Pintar iz trgovine Woody.
Usisivač Praško, Monopoly Šašavi bankomat i BeyBlade među najprodavanijim su igračkama posljednjih mjeseci u Turbo Limaču.
– Sa sigurnošću možemo reći da su djeca zadnja stavka na kojoj će roditelji štedjeti. Ipak, nama je teško procijeniti koliko pojedine obitelji štede – zaključuje Tamara Leboš iz Turbo Limača.
Moš mislit što se troši, zato i jesu propali...