Talijanska modna kuća koju je osnovao markiz Emilio Pucci 1947. od samih početaka sinonim je za luksuzna ljetovanja i godišnje odmore - psihodelični kaftani prepoznatljiva Pucci uzorka bili su neizostavni u garderobama Liz Taylor, Jackie O i drugih ikona.
Kad je Peter Dundas došao na mjesto kreativnog direktora ove modne kuće 2008., zaključio je kako Pucciju treba “malo rock’n’rolla, opasnosti i seksepila”, i od onda, kako sam kaže, “s poštovanjem ne poštuje” brend kreirajući haljine koje malo toga ostavljaju skrivenim i prigodnije su izlasku u klub Saint Tropeza nego finim večerama. Zbog toga, brend je postao omiljen među pop zvijezdama, starletama i fashionisticama koje žele očarati crveni tepih. “Obožavam žensko tijelo i zato ga želim što više otkriti i istaknuti njegove obline”, otkriva dizajner koji se doista može nazvati ekscentričnim.
Svoju karijeru Peter Dundas započeo je kao kazališni kostimograf, gdje ga je pronašao Jean Paul Gaultier. “Jean Paul naučio me da u sve što radim ubacim neki poznati detalj i da onda mogu biti puno kreativniji. Uvijek u svoje kreacije ubacim nešto klasično”, otkriva Peter. Nakon Gaultiera Dundas je radio u ateljeu Christiana Lacroixa, a zatim je dobio mjesto glavnog dizajnera za Roberta Cavallija. U isto vrijeme surađuje s Ungarom i Dolce & Gabbanom, sve do predstavljanja prve Pucci kolekcije. “Pucci žena je buntovna aristokratkinja”, tada je izjavio.
Dundas živi u Parizu, a na posao, smješten u Firenci, svaki dan leti privatnim avionom. Obožavatelj je sladoleda i čokolade, a hobi su mu skupljanje prepariranih životinja i insekata. No, njegov izgled ne otkriva ništa od toga. “Moja uniforma su bijele traperice, siva majica kratkih rukava i modri blejzer. Volim bijele traperice jer su na pola puta između jeansa i finih hlača”, otkriva plavokosi dizajner kojeg obožavaju Carine Roitfeld, Jennifer Lopez i Gwyneth Paltrow.