Brazilski brend Colcci itekako zna kako prodati svoje luksuzne traperice (neke čak imaju i kristaliće po sebi) uz pomoć najzvučnijih imena. Kako bi postali prepoznatljivi u svijetu, prošle su godine unajmili \"ljubavni par\" Alessandru Ambrosio i Ashtona Kutchera, a ovogodišnju proljetnu sezonu njihova je ambasadorica bila sunarodnjakinja Gisele Bundchen.
Ovo ljeto njezinu je poziciju preuzela još jedna vrlo uspješna manekenka, Victorijina anđelica Candice Swanepoel koja je iz mjeseca u mjesec sve zaposlenija. Na krevetu prekrivenom hrpom zlatnih šljokica prelijepu Južnoafrikanku u trapericama iz nove kolekcije, koja će ovog mjeseca stići u trgovine, snimio je Fabio Bartlet. No kakva bi to kampanja za traperice bila kad i Colcci ne bi iskoristio najefektniji način reklamiranja traperica (poput Versacea, Replaya, Armanija...) - u toplesu.
Primjećuje li itko uopće traperice kada ih reklamira anđeo u toplesu
Najbolji način reklamiranja traperica definitivno je djevojka u toplesu, a to pravilo slijedi i brazilski brend Collci koji se pokušava nametnuti zvučnim ambasadorima poput Alessandre Ambrosio, Gisele i Candice Swanepoel
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Naslov za ovakvu fotografiju bi trebao biti plavuša reklamira traperice s mrtvačkom glavom u djelomičnom radnom odijelu.