dizajnerski profil

Proenza Schouler: Danas se kajemo zbog nezgrapnog imena

proenza schouler (1)
CameraPress/Guliver
21.07.2012.
u 00:01

Jack McCollough i Lazaro Hernandez uvjerili su fakultet da svoju završnu kolekciju moraju odraditi zajedno, a kad je velika robna kuća ponudila da je otkupi ime su smislili u trenu - Proenza Schouler!

Modni brend Proenza Schouler započeo je kao fakultetski projekt Jacka McCollougha i Lazara Hernandeza. Jack i Lazaro upoznali su se tijekom studija na Parsons School of Design te su od samih početaka pokazivali izniman talent - već na prvoj godini Jack je počeo stažirati uz Marca Jacobsa, a snalažljivi Lazaro, nakon što je tijekom leta na kojem su bili skupa Anni Wintour gurnuo porukicu, dobio je poziv za rad kod Michaela Korsa.

Tijekom završne godine Jack i Lazaro zajedno su radili za brend United Bamboo gdje su shvatili kako dijele dizajnerske vizije i ideje. Nakon što im je Parsons dozvolio da završnu kolekciju naprave zajedno, dečki su iskoristili djevojačka prezimena svojih majki kako bi osmislili ime brenda koje je danas poznato fashionisticama diljem svijeta - Proenza Schouler.

“Moram priznati da se danas kajemo oko imena. Ima toliko nezgrapnih slova, no u trenutku kad je Barney’s naručio našu kolekciju nismo imali ime. Prva ideja je bila McCollough Hernandez, ali to nije zvučalo dovoljno otmjeno pa smo upotrijebili prezimena naših majki. Kasnije smo htjeli promijeniti ime u PS, ali to je već zauzeo Paul Smith”, otkrio je Jack McCollough.   

Njihova prva kolekcija nadmašila je sva očekivanja i u kratkom je roku prodana modnoj kući Barney’s New York, koja je odmah naručila i kolekciju za proljeće 2003. godine. S talentom koji dostojno prati famu koja se stvorila oko njih i tehničkim sposobnostima mnogo starijih i iskusnijih dizajnera, ovi samoprozvani šmokljani modnog svijeta polako, ali sigurno isti i pokoravaju.

U početku su bili popularni zbog svojih modernih interpretacija korzeta, a njihove kolekcije danas uključuju savršene ‘pencil’ suknje, kapute otkačenih uzoraka, večernje haljine jarkih boja sa satenskim remenjem i pripijene siluete, najčešće neutralnih boja.

“Ono što mi se najviše sviđa u našoj suradnji su kompromisi. Ako Jack želi raditi bijelo, a ja crno, nećemo ni jedno, već ćemo napraviti sivu kolekciju. Uvijek se trudimo pronaći nešto što nam obojici paše. Proenza Schouler ne bi bila što je da ju radimo samo Jack ili ja. Iako, da budem iskren, ni jedan od nas ne voli sivu boju”, objašnjava Lazaro.     

Njihove vjerne klijentice danas su Demi Moore, Chloe Sevigny i Kirsten Dunst, a njihov najprepoznatljiviji uradak, torbu PS1, obožavaju mlade fashionistice Dakota Fanning, Emma Roberts, Evan Rachel Wood i Mary Kate Olsen.     

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije