Narančasta, žuta i sve moguće nijasne smeđe boje zavladale su gradskim ulicama. Njima se pridružuju i mirisi kestenja, fritulica, kobasica i drugih zimskih delicija koje nas zapljusnu dok šećući razgledavamo izloge s već pristunim blagdanskim ukrasima.
No, ovo svakako nisu svi simboli predstojećeg mjeseca studenog. Složit ćete se kako su posljednjih desetak godina jedan od prepoznatljivijih postali i brzorastući brkovi. Želeći doprinijeti podizanju svijesti o raku prostate i testisa, ali i drugih bolesti primarno vezanih uz mušku populaciju, mnogi muškarci diljem svijeta tijekom studenog puštaju brkove. Tako nekadašnji muški hit i taj popularan simbol muškosti, opet u studenom dobiva na punom značaju. dm želi doprinijeti ovom pokretu te će povodom MOvembera za kupnju triju proizvoda muške njege, darovati majicu MOškarac.
dm-ova ponuda namijenjena je svim muškarcima kojima je briga o koži i kosi dio svakodnevnog rituala, ali i njihovim partnericama kojima je ovo dobra prilika da nagrade svog (brkatog) muškarca. Naime, koža muškarca po prirodi je grublja od ženske, ima veće pore i aktivnije žlijezde lojnice. Zbog togaje njega kože muškaraca jednako važna i zahtijeva drugačije proizvode od onih namijenjenih ženama.
U dm-ovom asortimanu proizvoda za mušku njegu pronađite proizvode iz linije Old Spice, Balea MEN, head&shoulders, Taft, Nivea Man te Gillette koji će zaštiti vašu kožu u svakom trenutku.
Ovaj studeni pokažite svima svoj brk, opremite se arsenalom u dm-u koji će zaštititi vašu kožu i obilježite s dm-om Movember uz majicu MOškarac!
Detalje provjerite na dm-drogeriemarkt.hr.