Do 2008. godine hrvatski su tekstilci bili poželjni partneri svjetskih tekstilnih proizvođača, a sada se bore za opstanak! S druge strane, postoje mladi hrvatski dizajneri koji su mnogo napravili na domaćem i svjetskom tržištu, ali su i sami došli do praga opstanka ili im je “dojadilo biti krojačima po mjeri”. Pa, ako ih povežemo s industrijom, vjerojatno mogu pomoći i sebi, i industriji, i modnim potrošačima kojima su maloserijski dizajnerski modeli preskupi! Zato je utemeljen projekt “Fashion.hr industrija” koji je jučer predstavljen na Zagrebačkom velesajmu. Vinko Filipić, direktor koncepta Fashion.hr, tim je projektom odlučio razbiti tu pesimističnu, depresivnu situaciju, vjerujući u sinergiju koja će stvoriti novi hrvatski modni brend.
Dizajn za svakoga!
Konkretno povezivanje jakih dizajnerskih imena s još živom industrijom koja zapošljava 21 tisuću radnika već je počelo. Ivica Klarić tako radi za RIO Rijeka, a sada preuzima ulogu glavnog dizajnera za posebnu mušku pret-a-porter liniju. Žensku liniju dizajnirat će Zoran Mrvoš. To znači da, uz kolekcije tvorničkih dizajnera, RIO Rijeka uvodi posebne dizajnerske brendove RIO by Ivica Klarić, odnosno RIO by Zoran Mrvoš. Dakako, brendovi će nositi zanimljivija imena od ovih “radnih”.
U San Peteru posebne linije modnih dodataka, ponajprije torbi, dizajnirat će Robert Sever. Igor Galaš postaje glavni dizajner posebne linije pulske modne kuće Arena. Juraj Zigman i Anamarija Ricov bit će kreativni direktori za obuću i odjeću kuće Bambi, a Zigman još i za posebnu liniju satova tvrtke Marli. Zaključak: led je probijen!
To su trebali već odavno napraviti..........................