NIKE I RONALDINHO

Reklama koja je 'rasturila internet' ponovno u središtu pozornosti

Nike reklama
Foto: screenshot/youtube
1/9
01.09.2015.
u 10:35

"Ne pamtim mjesto na svijetu na kojemu me nisu ispitivali za video koji sam snimio, a slično je i danas, iako je prošlo već deset godina“, izjavio je Ronaldinho.

Jedna od najupečatljivijih Nikeovih kampanja u povijesti sljedećih će dana ponovno biti u središtu pažnje svjetske javnosti.

Riječ je o kampanji za slavne Nikeove kopačke Air Legend Tiempo koje je 2005. godine, u legendarnom video uratku Crossbar, predstavio tada najbolji nogometaš na svijetu – brazilski 'čarobnjak' Ronaldinho te osvojio svjetsku javnost svojim nogometnim majstorijama.

Crossbar je tada bio i prvi YouTube video koji je pogledalo milijun gledatelja, a u posljednjih je deset godina broj pogleda videa prešao impresivnu brojku od čak 30 milijuna

Stoga će Nike 2. rujna 2015. predstaviti novu, ograničenu liniju kopački Tiempo Legend „Touch Of Gold“, kako bi obilježio jubilarnih deset godina otkako je predstavljen slavni video s Ronaldinhom.

Nova, limitirana kolekcija slavnih kopački dolazi na tržište u svega 3.000 primjeraka

>>Revolucionarne tenisice Air Max 95 slave 20. rođendan

>>Nike predstavlja jesensku kolekciju za žene

Ključne riječi

Komentara 2

DU
Deleted user
12:35 01.09.2015.

jedan i jedini, najbolji Ronaldinho.

Avatar eli974
eli974
13:14 01.09.2015.

svaka čast!!!

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije