Prepoznavši značaj jedne od vodećih modnih manifestacija u regiji, lanac drogerija Bipa ove će sezone prvi put biti službeni make-up sponzor Perwoll FASHION.HR-a, dok će voditelj make-up tima, jedan od najistaknutijih hrvatskih make-up artista, Saša Joković, na pisti predstaviti najnovije trendove za nadolazeće sezone.
“Drago mi je što je ponovno došlo do suradnje s Perwoll FASHION.HR-om i vjerujem da ćemo zajedno s dizajnerima pokazati jako dobre make-up stilove”, izjavio je Joković koji je prošle sezone sudjelovao na Milanskom tjednu mode, a nedavno se vratio iz Pariza gdje je na reviji modne kuće Chanel bio zadužen za make-up VIP gostiju.
Kad su u pitanju svjetski trendovi za jesen/zimu 2014./2015., dodaje Joković, naglasak je na obrvama i trepavicama te na očima za koje je jako popularan modernizirani izgled iz ’60-ih godina.
“U sezoni proljeće/ljeto nosi se čisti i prirodan izgled. Manje je više, u ovom slučaju. U trendu su izblajhane obrve koje ističu prirodnu ljepotu modela. Dizajneri uglavnom prate ove trendove, ali vjerujem da ćemo osmisliti i neke nove stilove u suradnji s Bipom”, ističe Joković kojeg kao voditelja tima vizažista čeka uzbudljivih pet večeri tijekom kojih će osmisliti make-up za gotovo 20 modnih revija.
Bipa, koja kao jedan od vodećih brandova u svojoj kategoriji nudi više od 8000 artikala poznatih međunarodnih imena, kao službeni make-up sponzor ponudit će svoju stručnost kako bi modeli na pisti oduševili glamuroznim izgledom. Perwoll FASHION.HR ove se sezone održava od 14. do 18. listopada u paviljonu 5 Zagrebačkog velesajma, a publiku očekuje pet uzbudljivih modnih večeri u kojima će ponajbolji domaći dizajneri i gosti iz regije pokazati svoje nove kolekcije.
>>Na casting za nadolazeći Perwoll FASHION.HR prijavilo se dosad najviše manekenki
>>PERWOLL FASHION.HR predstavlja službenu kampanju