Blogovi, forumi i društvene mreže svakodnevno su odredište za čak 73 posto žena, pokazalo je istraživanje o društvenim medijima tvrtke Ketchum i Nielsen provedeno u Americi.
Žene se okreću društvenim medijima kako bi razmijenile mišljenja i zatražile preporuke prije kupnje proizvoda.
Blogovi su, poslije internetske pretrage, drugi najvažniji izvor informacija o kupnji proizvoda, a 96 posto populacije čita ih jednom u tjednu ili češće. Forumi su jedan od najkorištenijih izvora informacija o proizvodima poslije razgovora s prijateljima i obitelji.
– Vrijeme u kojem smo se oslanjali na samo jedan izvor informacija prošlost je. Mrežna razmjena savjeta na forumima vrlo je brzo postala jedan od najvrednijih izvora za preporuke o proizvodima – smatra Jodi Kahn iz tvrtke iVillage. Osobne veze (61%), zdravlje (45%) i pitanja vezana uz posao (39%) najčitanije su teme.
– Iako je istraživanje rađeno u Americi, jasno pokazuje trendove vezane uz ponašanje žena na društvenim mrežama i samo je pitanje dana kada će ovi impresivni postoci postati stvarnost i u Hrvatskoj – kaže Marina Čulić Fischer iz agencije Pleon Partner, zastupnika mreže Ketchum Pleon u Hrvatskoj.
Savjet za kupnju traži se na forumima i blogovima
Čak 73 posto žena okreće se društvenim medijima kako bi razmijenile mišljenja i zatražile preporuke prije kupnje proizvoda.
Komentara 1
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.
Auto industrija ima noćne more zbog toga što se potencijalni kupci nerijetko prvo odluče po forumima pročitati iskustva onih koji su već kupili dotični model te onda tamo saznaju kojekakve male tajne i iznenađenja o tipičnim/očekivanim kvarovima i slično...