Hrvatski dizajner Ivan Alduk pripremio je za sezonu proljeće/ljeto 2015. kolekciju i kampanju naziva "Alphanista" koja stavlja naglasak upravo na modernu, uspješnu ženu koja ima moć utjecaja na okolinu i društvo, a onda i na izbor vlastitog modnog stila.
Kolekcija značenja "self-made alpha female”, sastoji se od kratkih, koktel i večernjih haljina, svečanih toaleta namjenjenih crvenom tepihu te od suknji i ručno vezenih majica.
Kolorit je raznovrsan i proteže se od crne, tamno plave i tirkizne do boje ciklame, puder i svijetlo roze.
“Nova kolekcija laska ženskom tijelu, pomiruje modne trendove i moj dizajnerski rukopis s klasičnom siluetom koja prati linije tijela i naglašava ono najbolje na njemu”, izjavio je Ivan Alduk.
"Ova kolekcija je odraz mojih klijentica i njihova stava prema modi, a osim stilskog nastavka na prethodne kolekcije donosi mnogo kreativnih osvježenja. Izuzetno je vizualno i modno jaka, upečatljiva, ali opet vrlo nosiva, funkcionalna i ženstvena. Koloritom i modelima raznovrsna kolekcija koja će, vjerujem, izazvati pozitivne rekacije mojih vjernih, ali i novih klijentica dostupna je u našem showroomu u centru Zagreba, te na web stranici alduk.hr" objasnio je dizajner.
>>Ivana Vukušić u glamuru starog Hollywooda nove Alduk Bridal kampanje
Ostale aplhice kupuju u C&A. Čak mi se i sviđa kolekcija i volio bih vidjeti žene u njima, ali naziv kolekcije ju po meni poružnjuje. Iako to neće biti bitno osim ako kolekciju ne pokupuju samo alpha ego manijakalne frikuše s friško počupanim brkovima.