Psihologinja i doktorica Elena Touroni iz Londona kaže kako na društvenim mrežama objavljujemo samo ono što želimo, ali i ono što želimo da drugi vide. Fotografije su odraz naše osobnosti, kao i načina na koji se predstavljamo svima oko sebe. Voditeljica društvenih mreža u tvrtki The Marketing Chair, Lynn Morrison otkrila je što određena vrsta fotografije predstavlja na društvenim mrežama.
Fotografije pejzaža
Morrison kaže kako ove fotografije označavaju da svima želite pokazati kako uživate, ali i kako vam je bolje nego drugima. "Ove fotografije najbolje odražavaju financijski status, ali jednako tako žele privući zavist kolega koji su u uredu dok vi uživate na plaži"
Selfiji
Popularni selfiji sve su češći na društvenim mrežama, a njima najčešće ljudi žele nekoga impresionirati i pokazati kako dobro izgledaju. "Objavljuje li itko loše selfije? 30 minuta pripreme šminke, 15 'duck face' poza i dobar kadar minimum je potreban za jedan selfi", rekla je voditeljica društvenih mreža.
Fotografije uspjeha
Fotografiranje pored medalja ili pored određenih diploma izražava hvaljenje postignutim. Ovime se traži pohvala za nešto što su ljudi napravili. "Ljudi vole ovakve fotografije na društvenim mrežama jer znaju koliko truda je napravljeno i stoji iza onoga što se nalazi na fotografijama", izjavila je Morrison.
Fotografije u pokretu
Bilo da se radi o fotografiji osobe koja je u pokretu, koja trči, pliva ili jednostavno hoda, ovime se želi pokazati da se ljudi zabavljaju jednako ozbiljno kao što i rade. Ove fotografije su normalne i zdrave, rekla je stručnjakinja. "Negativnost ovih fotografija dolazi jedino ako ove fotografije nastaju samo kako bismo od drugih dobili pohvalu za ono što radimo i ako su nastale samo zbog likeova", dodala je Morrison za Daily mail.
Pogledajte koliko muškarci poznaju ženske beauty proizvode: