Iza nas je uspješna trkačka sezona koju su obilježili adidas kvartovski krosevi i izazovni Zagrebački te Ljubljanski maraton. Trkači svih dobi i uzrasta pokazali su da je interes za trčanjem u Hrvatskoj vrlo veliki i da se trkačka zajednica svakim danom povećava.
Od profesionalaca do rekreativaca i amatera, njih gotovo 1000, protrčalo je kroz zagrebačke kvartove u drugoj sezoni adidas kvartovskog krosa. Od Tuškanca, preko Laništa, Dugava i Maksimira do velikog finala na Sigečici trkače je čekao uzbudljiv teren, atraktivne staze i puno dobre zabave. Najbrži su uz zaslužene medalje i pehare osvojili i vrijedne adidas poklon bonove, a na velikoj završnici najspretniji su osvojili i adidas tenisice za trčanje. Kako bi pomogao trkačima da odaberu adekvatnu obuću adidas je omogućio skeniranje stopala na svim kvartovskim utrkama. Kroz footscan je prošlo stotine trkača koje su zahvaljujući adidasovim edukatorima dobili korisne savjete o pravilnom odabiru tenisica za trčanje i informacije o načinu trčanja.
Na kvartovskim krosevima sudjelovali su i polaznici adidasove škole trčanja kojima su trke na atraktivnim terenima po različitim vremenskim uvjetima bile dobra uvertira u njihov najveći izazov - Zagrebački polumaraton. adidas je već tradicionalno bio sponzor građanske utrke Zagrebačkog maratona, u sklopu kojeg su školarci pokazali sve dotad naučene tehnike i vještine naučene od svojih iskusnih i stručnih trenera koji su ih bodrili do posljednjih metara trke. Da se njihov trud isplatio pokazao je čak 181 školarac koji je otrčao polumaraton. Rekordan odaziv trkača u svim utrkama pokazuje impresivna brojka od 13,300 sudionika.
Od ove godine adidas je ponosni sponzor i Ljubljanskog maratona, jednog od najpopularnijeg trkačkog događaja u regiji. Kako bi trkačima dao dodatni poticaj za osvajanje 42 kilometra, adidas im je omogućio testne tenisice za trčanje. Osim toga, trkačima je na »Tečem« sajmu predstavljena i bogata ponuda adidas odjeće i obuće za trčanje i nezaobilazni footscan. Koliko je Ljubljanski maraton popularan pokazao je i broj trkača - njih 15 tisuća od kojih je gotovo tisuću trkača došlo iz Hrvatske.
Na ljubljanskim ulicama 21% trkača, a na zagrebačkim čak 37% trkača (što je za 7% više u odnosu na prošlu godinu) otrčalo je svoje utrke upravo u adidas tenisicama, koje iz utrke u utrku potvrđuju koliko su ispred konkurencije. Tome pridonosi i nedavno srušen svjetski rekord na Berlinskom maratonu gdje je trkač Dennis Kimmeto otrčao utrku za 2:02:57, što je čak 26 sekundi bolje nego prijašnji rekord, u superlaganim adizero Adios BOOST tenisicama. Sjajni rezultati potvrda su dobre suradnje trkača i adidasa, koji već godinama ulaže u nove tehnologije i inovativna rješenja.
adidas već godinama aktivno podržava sportaše i ulaže u razvoj trčanja u Hrvatskoj, stoga se u proljeće sljedeće godine vraćamo trkačkim uzbuđenjima na novim kvartovskim lokacijama i s originalnim novitetima. Stoga trkači - ostanite all in i vidimo se sljedeće godine!