H&M i u krizi širi posao

Slavni dizajn, jeftine krpice

jimmy choo
25.02.2010.
u 08:01

Sve je počelo s Kaiserom Karlom. Veliki je Lagrefeld prihvatio nemoralnu ponudu i svoje je ekskluzivne kreacije učinio dostupnima, doduše u limitiranom izdanju, i običnom puku.

Sve je počelo s Kaiserom Karlom. Veliki je Lagrefeld prihvatio nemoralnu ponudu i svoje je ekskluzivne (i skupe) kreacije učinio dostupnima, doduše u limitiranom izdanju, i običnom puku. 

Impresivna lista 

Lanac butika jeftine robe, popularni H&M, angažiranje Chanelova dizajnera lansiralo je u modni epicentar, a prodaja krpica s Lagerfeldovim potpisom, unatoč višoj cijeni(desetak eura su bile skuplje od ostalih artikala u ponudi butika) postala je najmračniji predmet želje svake fashionistice. Nakon te prve uspješne suradnje, slijedio je impresivan niz dizajnerskih imena, koji su svoj potpis pristali staviti na odjeću za široke mase.

Posljednja u nizu suradnji ona je s pariškom dizajnericom Soniom Rykiel. Kraljica pletiva koja je nedavno velikim tulumom proslavila 40 godina uspješnog rada na modnoj sceni još je u listopadu prošle godine zapalila mase kolekcijom rublja koju je dizajnirala za H&M, a navala se nastavila i na proljetnu kolekciju, koja je nedavno puštena u prodaju u 250 butika diljem svijeta (nama najbliži je u Ljubljani) u kojoj dominiraju Sonini zaštitni znakovi - prugice, pletivo i pomalo “pomaknuti” dodaci.

Prije Sonie, zvijezda H&M-ovih butika bila je kolekcija s potpisom Jimmyja Chooa, a očekivano, najtraženije su bile cipele. Što i ne čudi kad se zna da se cijena originalnih chooica kreće od pet stotina dolara na više, a u H&M-u mogle su se kupiti za petstotinjak kuna. Tražena roba bile su i torbe za stotinjak eura, ali i haljine, tunike i hlače.

Najprodavanijom kolekcijom pokazla se, pak, ona dizajnerice Stelle McCartney, čiji su volumiozni baloneri i zanimljive haljine bili hit među trendsetericama.

O novoj zvjezdanoj suradnji u H&M-u šute, iako se šuška da će već na ljeto lansirati kolekcije s potpisom nekog megapopularnog dizajnera. 

Širenje carstva

Inače, ova lowcost kompanija jedna je od rijetkih koja se u krizi može pohvaliti dobicima. I to od čak 15 posto, što im omogućuje, kako najvaljuju, širenje posla. Možda sada zažive i najave koje već godinama slušamo o dolasku H&M-a u Lijepu Našu. 

Mnogima bi to bilo poput pilule za glavobolju. Jer čak i ako ne luduju za dizajnerskim potpisima na svojim krpicama, Hrvatice luduju za H&M-om!

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije