Poznata modna blogerica Tracey Dinunzio smatra da se analizom ormara može mnogo toga saznati o nekoj ženi i njenoj osobnosti...
1. Ormar je prepun brendirane odjeće. Ako je baš svaki komad odjeće s logom, takva žena možda pokušava sakriti svoj pravi identitet. Žene koje kupuju samo marke, često žele nešto sakriti, nešto što ne žele da svijet vidi i zna, smatra Tracy.
2. Ormar je prepun odjeće koju ne nosite. Vjerojatno se radi o osobama koje teško ostavljaju svoju prošlost iza sebe. Takve osobe često su vrlo ljute i pune straha, a spadaju i među anksiozne tipove žena.
3. Ormar je pun nenošene odjeće koja još na sebi ima etikete. Tracey objašnjava da žene koje odlože neki odjevni predmet bez da skinu etiketu s njega, imaju viziju budućnosti, ali ju ne ostvaruju, najčešće jer se boje. One nisu vezane za prošlost, no umjesto da se pokrenu i naprave nešto konstruktivno, radije kupuju odjeću za neki drugi život i ne nose je, objašnjava Tracy.
4. U ormaru uopće nema boja. Kod žena u čijim ormarima prevladavaju bijeli i crni odjevni predmeti postoji želja za nestajanjem i time da ne budu primijećene. To može biti povezano s puno toga. Možda je ta osoba nesamopouzdana, ili introvertirana ili ona koja se grozi društvenih događanja i upoznavanja novih ljudi, govori Tracy.
5. Samo hlače u ormaru. Žene koje nose samo hlače i odbijaju nositi suknje i haljine u pravilu su interesantne osobe, ali zbog društvenog konteksta smatraju da moraju zatomiti svoju seksualnost kako bi se uklopile u okolinu i poslovni svijet.
6. Ormar je prepun identičnih komada odjeće. Nose li žene crne hlače i bijele košulje te imaju velik broj istih odjevnih predmeta u svom ormaru boje se promjena u odnosima i u poslu, kaže Dinunzio.