Novi Clio RS 200 EDC podigao je privlačnost sportskih automobila na novu razinu uvođenjem prijenosa s dvostrukom spojkom (EDC) i novog 1,6-litrenog turbomotora od 200 KS razvijenog u Renault Sportu. Zavodljive i tople linije, naglašene posebnim odbojnicima i pragovima, dvostrukom ispušnom cijevi te kotačima velikog promjera, odmah otkrivaju njegovu sportsku prirodu koju je bez problema moguće prilagoditi i lakoj i ugodnoj svakodnevnoj vožnji.
Svim automobilskim znalcima koji posebno cijene sportski duh Clio RS uvijek je zauzimao posebno mjesto. Četvrta generacija Renaultova sportskog hatchbacka još je svestranija, jednostavnija i zabavnija za vožnju. Stari atmosferski 2,0-litreni motor zamijenio je moderan 1,6-litreni turbomotor čijih 200 konja omogućuje ubrzanje do stotke za 6,7 sekundi i maksimalnu brzinu od 230 km/h. I sve to uz prosječnu potrošnju od 6,3 litre na 100 kilometara.
Novi Clio RS 200 EDC oduševljava lakoćom kojom ga se vozi, kao i udobnošću većom od bilo kojeg sportskog Clija dosad. Za to je najzaslužnija nova šasija i ovjes koji su, iskoristivši znanja i iskustva iz Formule 1, konstruirali stručnjaci iz Renault Sport Technolgiesa. Osim toga, novost je i mogućnost izbora između tri načina vožnje (normal, sport i race) pa se Clio RS može dodatno prilagoditi trenutnim vozačkim željama i potrebama.
Već na prvi pogled novi Clio RS 200 EDC otkriva da se radi o automobilu sa sportskim srcem. Difuzor i stražnji spojler kao podsjetnik na natjecanja Formule 1, LED dnevna svjetla u donjem dijelu odbojnika i oznaka RS na prednjoj masci ispod Renaultova logotipa jasno naglašavaju dinamičnu prirodu vozila. Sportski karakter nastavlja se i u unutrašnjosti vozila – školjkasta sjedala i naglašeni crveni detalji najbolje ukazuju na to da se ne radi o standardnom modelu.
Renaultovi modeli razvijeni u posebnom sportskom odjelu tvrtke oduvijek su imali kultni status među automobilskim zanesenjacima. Među njima se posebno ističe Clio RS, čija četvrta generacija donosi još bolje performanse u svakom pogledu. Novi potentniji i štedljiviji turbomotor, prijenos dvostrukom spojkom, sustav Launch Control za brži start, tri načina vožnje - samo su dio noviteta koje donosi novi Clio RS. Za one najtvrdokornije, tu je i opcijsko trkačko Cup podvozje.
Iako su svi modeli razvijeni u Renault Sport Technologiesu u prvom redu punokrvni sportski automobili, nova generacija Clija RS jednako se dobro snalazi i u laganoj svakodnevnoj vožnji. Tome znatno pomaže i nova funkcija izbora između tri načina vožnje - normal, sport i race – pomoću kojih se postavke rada mjenjača i motora automatski mogu prilagoditi željenom tipu vožnje. Da su u Renaultu razmišljali "obiteljski", dokazuje i činjenica da novi Clio RS prvi put dolazi s petorim vratima.
PROMO