IT djevojka

Tek joj je 17, a modna scena ovisna je o Daphne Groeneveld

daphne
Foto: Vogue
1/11
11.08.2012.
u 00:01

Od kampanja za Jill Stuart i Roberta Cavallija do revija za modne kuće Chanel, Versace i Dior u samo dvije godine, modna je scena postala ovisan o mladoj "Brigitte Bardot"

Otkad se nedavno pojavila u Diorovoj kampanji novih ljetnih mirisa Dior Addict (u kojoj toliko nalikuje na legendarnu Brigitte Bardot), za Nizozemkom Daphne Groeneveld "poludjeli" su svi u modnim krugovima - od urednika časopisa do dizajnera. Točnije, za njezinom plavom kosom, putenim usnama i ljepotom kojom odskače od drugih djevojaka.

Iako joj je tek 17 godina, Daphne je već radila s najmoćnijim modnim kućama. Tu su, primjerice, kampanje za DSquared2, Jill Stuart i Roberta Cavallija, a od revija nosila je samo one ekskluzivnih dizajnera poput Diora, Valentina, Chanela i Versacea.

Unatoč tomu što je zaista kratko na modnoj sceni, u svoj modni portfolio već je skupila impresivan broj modnih naslovnica, a na naslovnici francuskog izdanja Voguea "prijateljevala" je s Tomom Fordom. Sudeći prema kratkoj, no iznimno uspješnoj karijeri, čini se kako je modna scena postala ovisna o njoj.

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije