Otkad se nedavno pojavila u Diorovoj kampanji novih ljetnih mirisa Dior Addict (u kojoj toliko nalikuje na legendarnu Brigitte Bardot), za Nizozemkom Daphne Groeneveld "poludjeli" su svi u modnim krugovima - od urednika časopisa do dizajnera. Točnije, za njezinom plavom kosom, putenim usnama i ljepotom kojom odskače od drugih djevojaka.
Iako joj je tek 17 godina, Daphne je već radila s najmoćnijim modnim kućama. Tu su, primjerice, kampanje za DSquared2, Jill Stuart i Roberta Cavallija, a od revija nosila je samo one ekskluzivnih dizajnera poput Diora, Valentina, Chanela i Versacea.
Unatoč tomu što je zaista kratko na modnoj sceni, u svoj modni portfolio već je skupila impresivan broj modnih naslovnica, a na naslovnici francuskog izdanja Voguea "prijateljevala" je s Tomom Fordom. Sudeći prema kratkoj, no iznimno uspješnoj karijeri, čini se kako je modna scena postala ovisna o njoj.
Tek joj je 17, a modna scena ovisna je o Daphne Groeneveld
Od kampanja za Jill Stuart i Roberta Cavallija do revija za modne kuće Chanel, Versace i Dior u samo dvije godine, modna je scena postala ovisan o mladoj "Brigitte Bardot"
Još nema komentara
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.