Na snažniji spol sve više utječu reklame koje promoviraju kulturu i njegu tijela. Muškarci u sve većem broju koriste preparate za njegu lica i tijela kako bi izgledali još bolje. No ponekad se u kupaonici posluže i ženskim proizvodima, njih čak 34 posto, i ne srame se to priznati, otkriva istraživanje jednog britanskog trgovačkog lanca.
I muškarcima je danas, kao i ženama, izgled postao vrlo bitan. Na spremanje za večernji izlazak spremni su potrošiti jednako mnogo vremena kao i njihove bolje polovice. Velik broj njih depilira tijelo, što žene smatraju vrlo seksi, a obrve "čupka" čak petina ispitanih. Kako bi pripremili ten prije odlaska na plažu ili održali boju nakon ljetovanja, čak deset posto muškaraca odlazi u solarij. A kako bi prikrili nedostatke na licu čak 11 posto poslužit će se korektorom.
– Rezultati su u skladu s trendom dotjerivanja koji nameću metroseksualci u posljednjih nekoliko godina. Muškarci sve više i više brinu o svom izgledu, a za to su zaslužni i slavni Matthew McConaughey, Josh Hartnett i Justin Timberlake koji su se pojavili u brojnim reklamnim kampanjama. Jednako kao i žene, muškarci su pod stalnim pritiskom da izgledaju savršeno, zbog čega broj metroseksualaca raste – napomenuo je osnivač tvrtke Rakesh Aggarwal koja je provela istraživanje, piše Daily Mail.
to nisu muškarci!