Jason Wu, Vivienne Westwood, poznati brazilski brend Melissa, Furla, Armani, pa čak i Ugg... Dizajnerski svijet na koljenima je pred novim podatnim gumeno-silikonskim materijalima. Svijet gume više nije rezerviran za tmurne kišne dane i visoke čizme. Torbice, novčanici, neizbježne japanke, sandale, balerinke, čak i muške cipele, štikle – nove kolekcije i njihove posebne serije izrađene su od modernih akrilnih materijala u paletama boja od bež (poput druge kože) do pastelnih, neonskih i fluorescentnih.
Brazilska Melissa, u suradnji s vodećim dizajnerima, izbacila je kolekciju štikli i cipela na punu potpeticu (od 900 kuna, XYZ, Arena centar) u kontrastnim bojama, a Ugg, čiji su najprodavaniji proizvod zimske čizme, za ljeto je pripremio silikonsko-gumene japanke za 429 kuna. Ni Talijani, tradicionalni zagovornici i potpisnici kožnate obuće i torbi, nisu odoljeli zovu gume pa Furla već drugu sezonu otvara inačicom čuvene “bauletto” torbice u izdanju Candy bag. No ove je godine prati kolekcija sandala Jelly shoes s mašnama u kontrastnim bojama, balerinka i štikli. Armani Jeans pokleknuo je pred trendom i kožu zamijenio gumom na torbama (oko 1000 kuna, Peek and Cloppenburg).
>> Otvoren još jedan Shoebox u centru