borba protiv mrlja

Ultimativni izazov za Ariel: Pogledajte je li sve kao i na reklamama koje stalno gledamo

Ariel
Foto: PR FOTO
1/8
05.05.2014.
u 11:48

Na događanju na Jarunu predstavljen je novi Arielov koncentrirani praškasti deterdžent za pranje rublja koji u sebi ujedinjuje inovaciju, jednostavnost uporabe proizvoda i učinkovitost.

Stoga, bilo je logično da se pred novi koncentrirani proizvod postavi ultimativni izazov po uzoru na opće poznate reklame za deterdžente koje svakodnevno imamo priliku gledati.

Okupljeni su uživali u adrenalinskoj bujici i zabavi koju donosi natjecanje u paintballu. Kako ovakvu igru neminovno prate i ozbiljne mrlje od kuglica punjenih bojom, finalni ishod je osim smješka na licu natjecatelja bila i poveća hrpa prljavih odijela.

Nakon natjecanja kojeg je vodio poznati voditelj Mario Petreković, bojom uprljana odijela su na licu mjesta stavljena u pranje dok su prisutnima uručena povećala i zadatak koji je glasio da po dobivanju opranog paintball odijela na njemu pokušaju pronaći tragove mrlja od boje. Rezultati su bili impresivni – odijela su bila savršeno bijela i osvježena, a ništa manje važno i sjajno su mirišala.

Foto: PR FOTO

U užurbanoj svakodnevici svaka ušteda, osobito vremena znači mnogo jer predstavlja nešto više što mogu pokloniti sebi i bližnjima – više pažnje, vremena, bolju brigu ili u konačnici neku sitnicu koja će nam uljepšati dan.

Tom prilikom najavljena je i nova nagradna igra koja će se provoditi tijekom svibnja i lipnja, a u kojoj svi koji u bilo kojoj prodavaonici na teritoriju Republike Hrvatske kupe Ariel koncentrirani deterdžent za 40 pranja imaju priliku osvojiti jednu od 60 perilica Whirlpool.

Foto: PR FOTO

Promjena na znatno BOLJE!

Zahvaljujući današnjoj tehnologiji mnogi proizvodi imaju više od jednostrukog djelovanja. Tako možete kupiti manje, a dobiti više vrijednosti za svoj novac . Istovremeno, nosit ćete manje i imati više prostora u kući, a sve to se neće odraziti na kvalitetu i performanse proizvoda.

Foto: Ariel

>>Sve što ste mislili o pranju rublja pogrešno je! 5 grešaka koje radimo

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije