Ako postoje mjesta na svijetu u kojima muškarci bez ustručavanja pričaju i o vlastitoj estetici onda to mogu biti jedino brijačnice.
Ovi pomalo zaboravljeni saloni za muškarce su nekoć gotovo egzistirali u svakom gradiću i mahom su bili najposjećenija „štacija“, ako ne i najposjećenija uz gradske kavane, ali ne presudno i istinski samo zbog oštre britve lokalnog brice.
U njima su se okupljali i gospoda i težaci, njegovao se i poticao zabavljački talent njihovih vlasnika, čitao dnevni tisak, te se na koncu, u živopisnom ambijentu razvijala nepresušna polemika o politici, sportskoj sreći ili proteklim društvenim zbivanjima.
Foto: Stuart McCoombe
Brijačnice su, uz još pokoje druge pojave, preostali socijalno-uslužni, urbani ili kulturološki postament nekog „retro“ života, ako ih uopće više igdje i ima. Jedna takva brijačnica, na obalama Engleskog kanala, u Brightonu, svojim inventarom, omanjom kvadraturom i spretnom rukom domaćina može samo diskretno, ali ipak vizualno, odgovoriti na pitanje zašto se u komforu velike kožne stolice obavijen drvenastim mirisom koji neodoljivo podsjeća na jutra u prirodi, muškarac osjeća tako sigurno. U čemu je draž tog rituala?
Samo ako ste muškarac razumjet ćete u potpunosti i bez dodatnog objašnjenja takav trenutak. Nije to nikakva velika vijest, ali brijačnice su ostale i dalje prepoznate kao kutci rezervirani isključivo za muškarce, a pogled na taj intiman trenutak kad se bradata gospoda uređuju za društveni megdan vjerno je prikazan je u modnom editorijalu branda Barba snimljenim u engleskoj brijačnici „Cutter & Grinder“.
Foto: Stuart McCoombe
Fotografije je snimio engleski fotograf Stuart McCoombe, a Barbin model David Bunell je u brijačnici pozirao u odijelu s bedževima iz Barba kolekcije te kožnim Barba notebookom boje konjaka. Editorijal zaokružuju fotografije u kojima Davida vidimo na pristaništu s vizurom mondenog života u pozadini.
>>Barbu vole i muškarci i žene. Otkrijte zašto