Čini se paradoksalno, no unatoč velikim troškovima života žene izdvajaju gotovo petinu plaće (oko 18 posto) – na krpice. Dvije trećine žena osjećaju pritisak da na poslu "moraju" dobro izgledati. A to je, čini se, postalo mnogo važnije od postizanja poslovnih ciljeva, pokazala je nova studija, prenosi Daily Mail.
Žene su spremne potrošiti i do 40 tisuća kuna na odjeću. Četvrtina žena promijenila je stil odijevanja kako bi se istaknula na poslu i on im onda postaje glavno sredstvo za borbu protiv konkurencije. A blistati i izgledati bolje od kolegica postaje prioritet.
Dvije trećine ispitanica priznale su da su "obnovile" garderobu jer vjeruju da na taj način mogu napredovati u karijeri.
– Teška gospodarska situacija natjerala je ljude da se snažno i svim sredstvima nadmeću na poslu kako bi napredovali na korporativnoj ljestvici – kaže Joanna Williams, voditeljica tvrtke Brother UK Marketing and Communications koja je provela istraživanje.
Mnoge žene priznale su da jedna drugu prosuđuju na temelju odabira odjeće za posao.
– Namjerno ili slučajno, često podsvjesno etiketiramo osobe na temelju odjeće koju nose – smatra Williams.