Dok muški znak ima hlače, ženski znak je u haljini, a to bi sada moglo biti pomalo zastarjelo i ograničavajuće. Tvrtka Axosoft iz Arizone, kao dio kampanje koja želi izjednačiti muškarce i žene u određenim uobičajeno muškim zanimanjima, došla je na ideju za novi ženski znak za WC, a predstavili su ga na konferenciji "Girls in Tech", piše The Mirror.
Tania Katan iz Axosofta tvrdi kako trokut koji je predstavljao haljinu na znaku za ženski WC zapravo nikada nije trebao predstavljati haljinu. Oni su na novom znaku haljinu pretvorili u plašt, pa tako poručuju da žene mogu biti superheroji.
Influencerica Matea progovorila o napadajima panike:
– U znanosti, tehnologiji, umjetnosti, matematici, politici, na ulicama i u našim domovima žene su često nevidljive, nepozvane ili jednostavno zaobiđene. Djevojke i žene koje se zanimaju za znanost, tehnologiju, mehaniku i matematiku su manjina – rekli su iz tvrtke.
Kampanji ''It was never a dress'' cilj je potaknuti razgovore o prihvaćanju žena u bilo koje zanimanje. Nije riječ samo o jednakosti žena, nego i o tome da se popuni veliki nedostatak radnih mjesta u mnogim zanimanjima.
Jeste li znali da zagrljaji smanjuju bol, poboljšavaju imunološki sustav i utječu na zdravlje srca?
Bogme, malo žena viđam na gradilištima. Hitno 50% službenica iz raznih državnih, županijskih, gradskih, općinskih... ureda preseliti na gradilišta da vežu armaturu, montiraju oplatu, kopaju kanale, ziđu, pokrivaju... a građevince u tople urede. Zanima me tko bi se prvi pobunio protiv nove ravnopravnosti. Što je s nastavnim kadrom, od vrtića do srednjih škola? Dajte, molim vas. Uostalom, ovaj članak objavljen je barem jednom prije u Večernjem.