Kriza i propuh u novčarkama natjerao je i ovog ljeta građane da odmor provedu u Hrvatskoj.
51 posto ispitanika planira svoj godišnji odmor provesti u Hrvatskoj, no to je manje nego lani (56%)
Dio je to rezultata istraživanja MasterIndex koje je u svibnju ove godine proveo MasterCard, u suradnji s GfK centrom za istraživanje tržišta, proveo je u svibnju 2014. godine o stavovima i ponašanju potrošača u Hrvatskoj s naglaskom na upotrebu kartica i ljetna putovanja.
Više od polovice ispitanika odsjest će kod prijatelja, rodbine ili u privatnom smještaju (52%).
Kada je riječ o plaćanju smještaja, 60% ispitanika odlučuje se za gotovinu, no povećan je broj onih koji koriste debitne kartice (sa 7% na 14% u odnosu na 2013. godinu). Ispitanici koji plaćaju smještaj preferiraju direktan kontakt pri rezerviranju – telefon ili elektroničku poštu, iza kojih slijedi kontakt s putničkom agencijom i to preko interneta.
>>Ovo je 10 najljepših plaža na hrvatskom Jadranu!
>>Ovako izgleda savršeni odmor u Hrvatskoj opisan fotografijom
>>Rujan postaje špica sezone: Talijani i Nijemci na Jadran dolaze sve kasnije
>>Toples nije u modi: Ženske grudi više nisu izvor užitka, već vuku i neugodne asocijacije