sve za ljepotu

Istraživanje pokazalo: 60 posto Hrvatica nosit će cipele i ako ih strahovito nažuljaju

štikle
Foto: Shutterstock
28.11.2014.
u 21:15

Čak 7.286 žena iz cijele Hrvatske sudjelovalo je u istraživanju koje je Deichmann Hrvatska proveo u suradnji s portalom Žena.hr od kolovoza do listopada ove godine. Istraživanje je pokazalo nekoliko jasnih trendova...

Čak 7.286 žena iz cijele Hrvatske sudjelovalo je u istraživanju koje je Deichmann Hrvatska proveo u suradnji s portalom Žena.hr od kolovoza do listopada ove godine. Istraživanje je pokazalo nekoliko jasnih trendova.

1. Žene u Hrvatskoj uistinu vole cipele. Čak 45 posto ispitanih stalno misli da je vrijeme za nove cipele, a 48 posto na pitanje koliko cipela imaju kaže kako se cipele ne broje već obožavaju. Na pitanje zašto žene kupuju više cipela od muškaraca, 52 posto ispitanih odgovorilo je ‚Jer volimo cipele‘.

2. Žene u Hrvatskoj smatraju cipele na visoku petu prioritetom – 33 posto na pitanje što svaka žena u ormaru odgovara da treba imati kvalitetne kožne štikle. Ipak, ispitanice su pokazale i visoku razinu praktičnosti – 28 posto ih ne vozi u štiklama, a čak 32 posto ih uvijek kad nosi nove štikle nositi i rezervne cipele.

3. Čak 60 posto žena u Hrvatskoj nastaviti će nositi cipele čak i ako ih strahovito nažuljaju. Polovica njih smatra da je to prirodno (‚Naravno. Za ljepotu se trpi‘) dok druga polovica kaže kako to radi samo ako su cipele prekrasne.

4. Samo 16 posto žena smatra da je dvije godine maksimum nošenja jednog para cipela, a osim dugotrajnog nošenja cipela, žene u Hrvatskoj sklone su i raznim 'grijesima'. Tako ih je 45 posto nosilo tenisice na bosu nogu unatoč tome što to nije higijenski, a 24 posto ih je nastavilo nositi oštećene cipele (iako je na peti probio čavao).

5. Žene u Hrvatskoj odmjereno troše na cipele ali kupuju impulzivno – 75 posto smatra da je za cipele koje će vjerojatno brzo 'izaći iz mode' u redu izdvojiti do 250 kuna. Na pitanje kad će najvjerojatnije kupiti sljedeće cipele 36 posto odgovara da će to biti kad budu dobra sniženja, dok ih 25 posto kaže da će to učiniti kad  dođe sljedeća plaća. Ipak, čak 54 posto ispitanica reklo je da nekad kupuje planski, ali ako naleti na dobru priliku kupuje impulzivno.

>>Štikle 'diktiraju' način na koji se muškarci odnose prema ženama

>>Ručno rađene cipele Ive Ljubinković osvojile su žene u Hrvatskoj, Srbiji, Sloveniji...

Ključne riječi

Još nema komentara

Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije