Sigurno ste pomislili da žene kreću u šoping odmah nakon što na njihov račun "sjedne" plaća.
Ako jeste, prevarili ste se. Istraživanje u kojem je sudjelovalo više od 500 žena u dobi između 18 i 40 godina pokazalo je da žene najviše kupuju u doba kada imaju ovulaciju, piše Daily Mail.
Rezultati su objavljeni u časopisu Journal of Consumer Research, a ranija istraživanja otkrila su da će žene u vrijeme ovulacije imati drukčije navike ponašanja na spojevima. Ovo istraživanje ukazuje na to da ovulacija kod žene ima itekakvu ulogu i u drugim svakodnevnim navikama.
Istraživači su ženama rekli da se zamisle u sretnoj vezi s nekim poželjnim muškarcem, a udanim ženama da stave svoje vjenčano prstenje prije kupovine. Otkriveno je da u tim situacijama žene više nisu imale toliku potrebu kupovati više različitih artikala i proizvoda tijekom ovulacije.
>>Spremate se u šoping? Ovo je 10 stvari na koje trebate paziti da ne 'opustošite' novčanik