Nekoliko stotina građana ispratilo je Darka Černugelja, do trenutka
smrti najboljeg hrvatskog motociklista, na vječni počinak.
Sociološki problem
Na pokopu je bilo i 250 motociklista iz cijele Hrvatske, koji su se
prije samog pokopa na rimokatoličkom groblju Dubovac sakupili na mjestu
nesreće kod Petrolove benzinske postaje na cesti za Ilovac.
Počast pokojnom motociklistu ondje su iskazali paljenjem svijeća te
motociklističkim mimohodom koji je potom prošao preko središta grada do
dubovačkog groblja. Defile je usto sadržavao i prosvjednu notu kojom su
sudionici htjeli upozoriti na probleme s kojima se svakodnevno susreću
motociklisti na hrvatskim prometnicama.
– Svi tvrde da su motociklisti najopasniji sudionici u prometu, što je
netočno. Uzmemo li u obzir cijenu jednog motora, koja je jako visoka,
zbog koje se vlasnici izrazito brinu za njih, na cesti teško da ćete
naići na tehnički neispravan motocikl. Međutim, na tehnički neispravne
automobile svakodnevno nailazimo – tvrdi Dario Pavelić, član Sportskog
moto kluba Karlovac, čiji je osnivač i predsjednik bio pokojni Darko
Černugelj.
S njim se slaže i dopredsjednik istog sportskog kolektiva Hrvoje
Mašinović.
– Nije toliko bitno koje vozilo koristiš, već poštuješ li propise. U 70
posto slučajeva za prometnu nesreću nije kriv motociklist, već vozač
automobila, a opet se najviše proziva motocikliste. Darko je stradao
jer mu je 20-godišnji vozač u prejakom automobilu, vozeći u
nedopuštenom smjeru, oduzeo prednost prolaska. No, tu se već radi o
sociološkom problemu, pogotovo stoga jer vozilo koje nije smio voziti
nije kupio sam, već mu ga je netko darovao – navodi Mašinović.
Vojne počasti
Prostor ispred mrtvačnice na Dubovcu bio je pretijesan za sve koji su
došli posljednji put pozdraviti Černugelja. Darko Černugelj je 1991.
godine na Turnju ranjen kao dragovoljac Domovinskog rata, pa je i
pokopan uz pripadajuće vojne počasti.
TUŽNA KOLONA