Marketinški je Dinamo oduvijek bio izrazito slab u odnosu na konkurenciju u Prvoj HNL, a posebno na konkurenciju u Europi gdje i klubovi iz nižih liga imaju bolju komunikaciju s navijačima, veći i dostupniji izbor rekvizita, bolju infrastrukturu, web stranicu, službenu trgovinu i niz drugih detalja. Uoči Celtica potvrdili su svoj odmak od stvarnosti još jednom.
Iako su modri nakon sramotnih predstava priuštili malobrojnim navijačima titulu najgore momčadi u povijesti Europske lige, svejedno ih klub "časti" nevjerojatno visokim cijenama za posljednji susret u nekom europskom natjecanju ove godine. Pa tako za sjevernu tribinu navijači moraju platiti 50 kuna, za istočnu 70 kuna i zapadnu 100 kuna.
Moglo bi se to sve skupa shvatiti da je riječ o utakmici odluke ili da je na Maksimiru konstantna navala, ali modri Zagrepčanima nisu više interesantni, čemu razlog svakako nije infrastruktura jer ona je bila i gora prije deset i više godina. Jasno je i da su to standardne cijene za europske utakmice, čak je zapadna tribina i jeftinija nego prije desetak godina, ali za susret s Celticom cijene su morale biti revijalne jer i utakmica će biti takvog karaktera, na stranu priče o koeficijentu i ostavljanju boljeg dojma. Ne treba ni spominjati da će biti hladno, usred tjedna i kasno navečer, što je sve skupa potpuno neatraktivno za dolazak.
I u takvoj situaciji, kad je imidž kluba tako loš, zar uistinu marketing mora dokazati da može biti i lošiji? To više nije slučajnost, u Dinamovu marketingu rade osobe koje očito ne znaju svoj posao – i tako već dva desetljeća! Nakon što uslijedi nova mizerna posjeta, krivce u marketingu svakako treba potražiti. Izgovor ne može biti u nekom drugom, marketing je morao reagirati i upozoriti da je postaviti ovakve cijene katastrofalan potez u trenutnoj situaciji.
Stoga, prije eventualne privatizacije vrhuška kluba morat će se pozabaviti marketinškim detaljima. Bez javnog novca, uz transparentnije poslovanje i samostalno održavanje stadiona, morat će početi tražiti načine kako zaraditi od navijača jer u suprotnom neće dobro proći.
>> Boysi: Mamić nam je nudio da preuzmemo Dinamov marketing
Hladno je, losa je klima nije mediteranska, nije natkriveno, "molimo vas navijaci dodite nas bodriti", "nije nam jasno zasto nemamo navijace" ... samo su neke stvari koje si govori uprava i neki izgubljeni igraci prije spavanja... :D a onda ovako ... zalosno ... da vam bar dode ova bojna kaj gluposti pise po forumima i komentarima, imali bi 20 navijaca :D