Na spomen imena Lancia Delta mnogi odmah pred očima imaju sportski
model koji juri stazama za reli i iza sebe ostavlja mnogo razvikanije
“babaroge”. No, treća generacija, koja je na tržište stigla 14 godina
nakon što je prestala proizvodnja prijašnje izvedbe, donosi posve novi
pogled na automobil.
Iako slike ne mogu dati pravi dojam o njemu, već smo se prilikom
preuzimanja Delte ponovno uvjerili kako talijanski majstori stvarno
znaju odlično odraditi dizajnerski posao.
Nakon nekoliko stotina prevezenih kilometara, nije nam lako dokučiti na
koga točno računaju prodavači ovog automobila. Je li riječ o mlađoj
publici koja se voli pokazivati ili su, pak, cilj ozbiljniji kupci sa
stilom koji ipak cijene ime Lancije. Lancia pripada tzv. luksuznijem
segmentu vozila, pa su se neke stvari ovdje ipak trebale odraditi malo
bolje.
Pod tim mislimo, prije svega, na neke detalje završne obrade. Sve su
linije putničke kabine lagane i profinjene, ali ipak neki završeci
djeluju grubo. Ono što nam je isto tako zasmetalo, premalo su
profilirana prednja sjedala, bez dovoljno naglašenog bočnog dijela,
iako su udobna. Slična opaska ide i stražnjim sjedalima, koja stvarno
djeluju poput klupe.
Pohvala, pak, pogonskom stroju. Riječ je o 1,6-litrenom dizelašu od 120
konja, koji u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem djeluje
dosta dobro.
Tome pomaže 300 Nm maksimalnog okretnog momenta raspoloživog već od
1500 okretaja. Iako službeni podaci govore o prosječnoj potrošnji od pet
litara, litra i pol više - koliko je bio prosjek testa - nije za
zamjeriti.
NA TESTU Lancia je ponudila novu generaciju Delte