NA TESTU Lancia je ponudila novu generaciju Delte

Nova Lancia Delta - atraktivno upakiran luksuz

09.03.2009.
u 12:14

Na spomen imena Lancia Delta mnogi odmah pred očima imaju sportski model koji juri stazama za reli i iza sebe ostavlja mnogo razvikanije “babaroge”. No, treća generacija, koja je na tržište stigla 14 godina nakon što je prestala proizvodnja prijašnje izvedbe, donosi posve novi pogled na automobil.

Iako slike ne mogu dati pravi dojam o njemu, već smo se prilikom preuzimanja Delte ponovno uvjerili kako talijanski majstori stvarno znaju odlično odraditi dizajnerski posao.

Nakon nekoliko stotina prevezenih kilometara, nije nam lako dokučiti na koga točno računaju prodavači ovog automobila. Je li riječ o mlađoj publici koja se voli pokazivati ili su, pak, cilj ozbiljniji kupci sa stilom koji ipak cijene ime Lancije. Lancia pripada tzv. luksuznijem segmentu vozila, pa su se neke stvari ovdje ipak trebale odraditi malo bolje.

Pod tim mislimo, prije svega, na neke detalje završne obrade. Sve su linije putničke kabine lagane i profinjene, ali ipak neki završeci djeluju grubo. Ono što nam je isto tako zasmetalo, premalo su profilirana prednja sjedala, bez dovoljno naglašenog bočnog dijela, iako su udobna. Slična opaska ide i stražnjim sjedalima, koja stvarno djeluju poput klupe.



Pohvala, pak, pogonskom stroju. Riječ je o 1,6-litrenom dizelašu od 120 konja, koji u kombinaciji sa 6-stupanjskim ručnim mjenjačem djeluje dosta dobro.

Tome pomaže 300 Nm maksimalnog okretnog momenta raspoloživog već od 1500 okretaja. Iako službeni podaci govore o prosječnoj potrošnji od pet litara, litra i pol više - koliko je bio prosjek testa - nije za zamjeriti.

Želite prijaviti greške?