Novi Volvo DRIVe modeli C30, S40 i V50 1.6D

volovo_tx.jpg
import
25.09.2008.
u 12:22

Volvo će početkom listopada na Pariškom sajmu automobila predstaviti ekonomične diesel verzije svojih modela C30, S40 i V50 s potrošnjom goriva od samo 4,4 litre na 100 km (C30), odnosno 4,5 l/100 km (S40 i V50). Odgovarajuće emisije ispušnih plinova od 115 i 118 g/km znače da su C30 i V50 automobili s najboljim rezultatom u svome segmentu. Sva tri modela – C30, S40 i V50 – opremljena su posebnim značajkama koje povećavaju učinkovitost vožnje, a označena su i posebnim DRIVe grbom koji signalizira njihove poboljšane ekološke karakteristike.

Volvo DRIVe modeli temelje se na Volvo C30 Efficiency konceptu koi je bio predstavljen na Frankfurtskom sajmu automobila u listopadu 2007. Mjere koje su tada poduzete kako bi se smanjila emisija CO2 bit će sada implementirane i u modele C30, S40 i V50. „Željeli smo pokazati kako niska emisija CO2 nije samo domena malih dizelskih automobila. Stvarajući Volvo V50 s emisijom ispod 120 g CO2/km omogućili smo obiteljima koje traže dodatni prostor da istodobno zadovolje i vlastiti ekološki izbor,“ ističe Predsjednik i izvršni direktor Volvo Cars korporacije Fredrik Arp.

Holistički ekološki pristup
Smanjenje potrošnje goriva i emisije CO2 nastale su kao rezultat temeljite analize svih potencijala automobila u svrhu stvaranja učinkovitije i ekonomičnije vožnje. Automobili su nakon analize optimalizirani u četiri područja:
Smanjeni otpor zraka:
Visina podvozja smanjena je za 10 mm, a zadržana je udobnost standardnog automobila
Postavljen je prednji spojler isti kao na T5 modelima S40 i V50
Pokrivena rešetka hladnjaka. Iza karakteristične Volvo rešetke postavljena je ploča koja odbija strujanje zraka te osigurava bolju aerodinamiku unutar dijela s motorom
Odbojnici zraka ispred prednjih kotača
Aerodinamički optimalizirani kotači posebna dizajna, dostupni u veličinama od 15 i 16''
Posebne ploče ispod poda za učinkovitije strujanje zraka ispod automobila (C30)
Jedinstveni stražnji spojler (C30). Ugrađen spojler na S40 kao na T5 i D5 modelima
Novi stražnji odbojnik (C30)

Niži otpor okretanja kotača:
Svi automobili opremljeni su standardno s novom generacijom Michelin guma koje imaju nizak otpor okretanja kotača. Veličine kotača: 15 i 16''
Viši prijenosi:
Mjenjačka kutija s promijenjenim prijenosom na trećoj, četvrtoj i petoj brzini
Učinkovitiji pogon:
Optimalizirano hlađenje motora, upravljanje motorom i upravljačem
Novo ulje za mjenjački sustav s nižim trenjem
Indikator za promjenu brzine na informacijskom displeju
„Samo promjena vrste ulja u mjenjačkom sustavu donosi potrošnju goriva nižu za 0,75%. Gume s nižim otporom okretanja štede sljedećih 2%. Svaka od ovih mjera može se doimati skromnom, no vrlo je važno vidjeti cjelovitu sliku. Sva ova manja podešavanja uzeta zajedno pomažu nam postići cilj i ostvariti emisiju ispušnih plinova ispod 120 g/km za sva tri automobila. Ni u jednom slučaju nisu narušene druge važne značajke automobila kao što je primjerice udobnost,“ naglašava Magnus Jonsson, Stariji dopredsjednik istraživačkog i razvojnog odjela Volvo Cars korporacije.

Volvo C30 najbolji na ECO testu
Svi Volvo DRIVe modeli zadovoljavaju obvezni europski NEDC standard. Uz to, Volvo C30 postiže odlične rezultate i na ECO testu koji još strože propisuje standarde za CO2 i emisiju štetnih čestica. Sustav vrednovanja na ovom testu sastoji se od zvjezdica i bodova, slično kao i kod EuroNCAP-ova programa za sigurnost. Nezavisni ECO test pozicionira Volvo C30 na vrh klase, s ocjenom od 4 zvjezdice i 76 bodova u sveukupnoj procjeni totalne ekološke vrijednosti automobila.



Dobrobit za okoliš i novčanik
Smanjena potrošnja goriva te emisija ispušnih plinova spuštena ispod 120 g/km donosi veliku dobrobit za okoliš i novčanik vozača. Vozila s nižom emisijom CO2 doprinose nižem učinku na globalno zatopljenje. Svi novi Volvo diesel motori opskrbljeni su filtrom čestica koji zadržava 95% svih čestica čađi.

Zbog odličnog ekološkog učinka, vozači novih Volvo modela mogu računati na pogodnosti koje im nudi 13 europskih tržišta što su implementirala oporezivanje na temelju ispuštanja CO2. Neke od pogodnosti uključuju „zelenu premiju“ za ekološki osviještene vozače, niže putne poreze, oslobađanje od troškova registracije te druge oblike financijskog ohrabrenja. Sve više cijene goriva još više utječu na atraktivnost 1.6D Volvo DRIVe modela. Potrošnja goriva kod njih smanjena je za pola litre na 100 km i spušta se do 3,7 l/100 km pri brzoj vožnji na autoputevima.

 Prodaja diljem Europe
„Naše DRIVe modele pogonjene diesel gorivom ponudit ćemo diljem Europe, čak i u zemljama koje još uvijek ne nude financijske poticaje za vozače. Želimo svima dati mogućnost da izaberu pro-ekološku alternativu od Volva. Za nas to nije pitanje kratkoročne prodaje automobila, nego poruka kojom nastojimo pokazati kako Volvo stavlja naglasak na ekološki aspekt kroz cijelu svoju gamu vozila, kako danas tako i u budućnosti,“ ističe Fredrik Arp.

Volvo očekuje prodaju preko 20.000 1.6D DRIVe modela sljedeće godine u Europi. Prodaja će uniformno zahvatiti cijelu regiju od Francuske i Švedske do Španjolske u kojima se očekuje najveća prodaja. U ovim zemljama kupce očekuju osobito primamljive ponude. DRIVe paket donosi povećanje cijene od 150 do 450 eura, ovisno o modelu i tržištu. DRIVe modeli mogu biti opremljeni uz većinu opcija i dodataka koje nudi Volvo, osim onih koji utječu na aerodinamične značajke automobila.

„Viša cijena mora se shvatiti kao prilično umjeren izdatak kada se imaju u vidu prednosti koje kupac dobiva u obliku ekoloških poticaja i smanjene potrošnje goriva. Vjerujemo također da će kupci znati cijeniti mogućnost da DRIVe modele skroje po svojim prohtjevima uz pomoć velikog broja raspoloživih opcija,“ dodaje Fredrik Arp.

Najekološkija gama automobila
Uz navedene DRIVe modele, koje pogoni diesel gorivo, Volvo nudi i cjelovit Flexifuel raspon automobila s pet modela i tri motora na bioetanol. Sve govori u prilog tome da je Volvo proizvođač koji nudi najširi raspon premium automobila s ekološkim naglaskom. Volvo Cars provodi i opsežna istraživanja o hibridnoj tehnologiji te budućim alternativnim gorivima.

Atraktivni Volvo hibrid  ReCharge Concept, koji se puni energijom uz pomoć električnog priključka, već govori o tome da je Ford Motor Company odlučila uzdići Goteborg kao europski centar hibridnih vozila (iz kojega potječe i Volvo) te tako istaknuti svoj ekološki tehnološki potencijal kojeg kao tvrtka posjeduje.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?