Zašto se Večernjak morao ispričati novinaru Dušanu Miljušu

Oglašivačeva nije zadnja

11.12.2007.
u 16:20

Samo zato što u Večernjakovu Odjelu prodaje i oglašavanja nisu poštovana pravila ponašanja unutar procesa proizvodnje novina, na stranici s osmrtnicama 5. prosinca objavljen je privatni oglas obitelji Zečević, u kojem se optužuje novinar Jutarnjeg lista Dušan Miljuš, koji je dan prije sudjelovao u TV emisiji Otvoreno o likvidaciji Davora Zečevića.

Zbog objave tog zaista neuobičajenoga oglasa, čiji se sadržaj može protumačiti kao prijetnja novinaru koji cijeli svoj radni vijek prati događaje crne kronike, redakcija, odnosno, uredništvo Večernjeg lista javno se ispričalo kolegi Dušanu Miljušu, koji je dobar dio svojeg radnog vijeka odradio i u našoj redakciji.

Večernjak se Miljušu morao ispričati, a hvalevrijedan je i doprinos kolega iz drugih medija koji su listom ustali u njegovu zaštitu. Ti isti kolege pokazali su zaista veliko razumijevanje i za Večernjakovu redakciju, nisu je pribili na stup srama, nego su kao dobri poznavatelji procesa proizvodnje u novinama znali tko je mogao tako debelo pogriješiti i objaviti oglas potpuno neprilična sadržaja i k tome na stranici s osmrtnicama.

Kolumnist Jutarnjeg lista Davor Butković bio je korektan do te mjere da je, usto što je locirao moguće mjesto pogreške, opisao sličnu pogrešku koja se dogodila u tom listu, a Ana Raić-Knežević u Novom je listu izvijestila o cijelom slučaju, stala u obranu kolege, ali nije imenovala ni Miljuša niti je prozvala Večernji list.

Prijetnja obitelji Zečević objavljena kao oglas u Večernjem listu traži da još jedanput objasnim kako su redakcija te prodaja i oglašavanje dva različita odjela, dakako, svaki odgovoran za svoj dio posla, što opet ne znači da ne surađuju.

Upozoravala sam već i da je oglašivač odgovoran za sadržaj oglasa, no to ne znači da se mora objaviti baš sve što oglašivač želi. Pod svojevrsnom paskom zaposlenih u Odjelu prodaje i oglašavanja moraju biti svi oglasi, a posebice privatni. U ovom nesretnom slučaju proces provjere oglasa nije odrađen kako treba, tek djelomice, a bio bi potpun da je sadržaj oglasa provjeren s odgovornim ljudima u novinarskom dijelu Večernjaka.

Da je poštovano pravilo da se oglas sumnjiva sadržaja provjeri u redakciji, obitelj Zečević sigurno ne bi imala priliku prozivati novinara Dušana Miljuša preko Večernjeg lista.

Želite prijaviti greške?