Peter Fisk na seminaru 'Customer Genius' travnju u Opatiji

03.03.2009.
u 16:37

Masterclass „Customer Genius” dvodnevni je seminar na kojem će dr. Peter Fisk, vodeći međunarodni marketinški guru, kroz niz inspirativnih studija slučaja poznatih svjetskih brandova i praktičnih alata, pokazati kako se kvalitetno odnositi prema klijentima i uspješno ih zadržati čak i u doba svjetske krize. Sadržaj seminara temelji se na Fiskovoj novoj knjizi Customer Genius koja izlazi iz tiska u ožujku ove godine.

Dr. Peter Fisk iskusan je strateg i marketinški stručnjak koji je radio u nekim od vodećih svjetskih tvrtki, uključujući Coca-Colu, Microsoft i Vodafone. Dr. Fisk ima bogato iskustvo u svim područjima prodaje i marketinga i konzaltinga - uključujući razvoj distribucijskih kanala, marketing odnosa s klijentima i upravljanje brandovima - a bio je i član niza strateških timova koji su se bavili izazovima što ih sa sobom donose globalizacija i nove gospodarske (ne)prilike.

Danas Peter vodi vlastitu tvrtku Genius Works, posvećenu strateškim inovacijama, te radi s višim menadžmentom iz različitijih tvrtki kojima pomaže da „stvari vide drugačije“ i uspješno implementiraju inspirativne strategije u odnosu prema kupcima, marketingu i prodaji. Autor je provokativnih i inspirativnih knjiga, Marketinški genij i Poslovni genij, koje povezuju aktualne izazove i mogućnosti u poslovanju te pokazuju kako ubrizgati injekciju genijalnosti u posao kako bi krajnji rezultat bio izvanredan.

Fiskova nova knjiga Customer Genius, koja upravo izlazi iz tiska i na kojoj se temelji dvodnevni masterclass, čitateljima daje uvid u inteligentniji i maštovitiji pristup klijentima koji donosi bolje poslovne rezultate.  
 
Časopis Business Strategy Review Petera Fiska je proglasio „jednim od najboljih novih poslovnih teoretičara”, a sam Peter vrlo je popularan i tražen predavač na mnogim svjetskim konferencijama i seminarima.

Na dvodnevnom masterclassu „Customer Genius“, sudionici će od popularnog i hrvatskoj publici već dobro znanog marketinškog stručnjaka dobiti uvid u sustavnu metodologiju za razvoj kvalitetnih strategija za odnos prema klijentima i njihovo zadržavanje te će imati priliku upoznati se s praktičnim alatima u području upravljanja odnosima s korisnicima. Ništa manje važno, sudionici seminara dva će dana, pod stručnom Fiskovom palicom, raditi u timu s kolegama, dijeliti iskustva te razmjenjivati ideje s profesionalcima koji se susreću sa sličnim poslovnim izazovima. Od dr. Fiska svi će zajedno dobiti provokativne uvide u nove ideje i praktične planove djelovanja u nadolazećim mjesecima krizne 2009. godine.

Peter Fisk izjavio je povodom skorašnjeg održavanja masterclassa u Opatiji: „U današnje vrijeme najveću vrijednost u poslovanju ne predstavlja kapital već ljudi, a konkurentna prednost ne daje se više proizvodima, već prvenstveno klijentima. U teškim vremenima, treba se fokusirati na ono što nam je najdragocjenije, a danas ništa nije važnije od zadovoljavanja naših klijenata – bolje ih razumijevati, raditi i pružati im ono što im je važno i u konačnici ih i zadržati, svima nam je najvažniji cilj. Upravo o tim temama bit će riječi na mom seminaru „Customer Genius“ u Opatiji u travnju.“   

Više informacija o seminaru i registracija na hr.best-marketing.com

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?