Masterclass „Customer Genius” dvodnevni je seminar na
kojem će dr. Peter Fisk, vodeći međunarodni marketinški guru, kroz
niz inspirativnih studija slučaja poznatih svjetskih brandova i
praktičnih alata, pokazati kako se kvalitetno odnositi prema klijentima
i uspješno ih zadržati čak i u doba svjetske krize. Sadržaj seminara
temelji se na Fiskovoj novoj knjizi Customer Genius koja izlazi iz
tiska u ožujku ove godine.
Dr. Peter Fisk iskusan je strateg i marketinški stručnjak koji je radio
u nekim od vodećih svjetskih tvrtki, uključujući Coca-Colu,
Microsoft i Vodafone. Dr. Fisk ima bogato iskustvo u svim
područjima prodaje i marketinga i konzaltinga - uključujući razvoj
distribucijskih kanala, marketing odnosa s klijentima i upravljanje
brandovima - a bio je i član niza strateških timova koji su se bavili
izazovima što ih sa sobom donose globalizacija i nove gospodarske
(ne)prilike.
Danas Peter vodi vlastitu tvrtku Genius Works, posvećenu strateškim
inovacijama, te radi s višim menadžmentom iz različitijih tvrtki kojima
pomaže da „stvari vide drugačije“ i uspješno implementiraju
inspirativne strategije u odnosu prema kupcima, marketingu i prodaji.
Autor je provokativnih i inspirativnih knjiga, Marketinški genij i
Poslovni genij, koje povezuju aktualne izazove i mogućnosti u
poslovanju te pokazuju kako ubrizgati injekciju genijalnosti u posao
kako bi krajnji rezultat bio izvanredan.
Fiskova nova knjiga Customer Genius, koja upravo izlazi iz tiska i na
kojoj se temelji dvodnevni masterclass, čitateljima daje uvid u
inteligentniji i maštovitiji pristup klijentima koji donosi bolje
poslovne rezultate.
Časopis Business Strategy Review Petera Fiska je proglasio „jednim od
najboljih novih poslovnih teoretičara”, a sam Peter vrlo je popularan i
tražen predavač na mnogim svjetskim konferencijama i seminarima.
Na dvodnevnom masterclassu „Customer Genius“, sudionici će od
popularnog i hrvatskoj publici već dobro znanog marketinškog stručnjaka
dobiti uvid u sustavnu metodologiju za razvoj kvalitetnih strategija za
odnos prema klijentima i njihovo zadržavanje te će imati priliku
upoznati se s praktičnim alatima u području upravljanja odnosima s
korisnicima. Ništa manje važno, sudionici seminara dva će dana, pod
stručnom Fiskovom palicom, raditi u timu s kolegama, dijeliti iskustva
te razmjenjivati ideje s profesionalcima koji se susreću sa sličnim
poslovnim izazovima. Od dr. Fiska svi će zajedno
dobiti provokativne uvide u nove ideje i praktične planove
djelovanja u nadolazećim mjesecima krizne 2009. godine.
Peter Fisk izjavio je povodom skorašnjeg održavanja masterclassa u
Opatiji: „U današnje vrijeme najveću vrijednost u poslovanju ne
predstavlja kapital već ljudi, a konkurentna prednost ne daje se više
proizvodima, već prvenstveno klijentima. U teškim vremenima, treba se
fokusirati na ono što nam je najdragocjenije, a danas ništa nije
važnije od zadovoljavanja naših klijenata – bolje ih razumijevati,
raditi i pružati im ono što im je važno i u konačnici ih i zadržati,
svima nam je najvažniji cilj. Upravo o tim temama bit će riječi na mom
seminaru „Customer Genius“ u Opatiji u travnju.“
Više informacija o seminaru i registracija na hr.best-marketing.com.