NA TESTU Peugeot 308 GT sa 175 benzinskih konja

Peugeot 308 GT - sportski i bez 200 KS

02.12.2008.
u 14:34

Među modelima iz C segmenta granica od 200 KS već je odavno postala referenca za priznavanje atributa sportskog auta, ali da se može napraviti sportski kompakt i s manje konjskih snaga, dokaz je top-model u ponudi Peugeota. Model 308 GT, predstavljen proljetos u Ženevi, pokreće 1,6-litreni turbo benzinac sa 175 KS, predstavljen prije toga u RC izvedbi manjeg modela 207.

Uz njega dolazi 6-stupanjski ručni mjenjač, sa sportski oblikovanom srebrnom metalnom ručicom, a ta kombinacija rezultira najvećom snagom na 6000 okretaja i maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm (s overboostom) pri samo 1600 okretaja. To znači da mali turbak vuče čim se takne papučica gasa, a ne posustaje do 225 km/h. Do 100 km/h treba mu 8,3 sekunde. Potrošnja je također “sportska”, a na testu je bila između 10,5 i 11,5 litara.

Atraktivan izgled dobiven je nižim prednjim branikom, spojlerom, stražnjom sportskom maskom i 18-colnim naplatcima. U unutrašnjosti osim ručica mjenjača atraktivno izgledaju još metalne papučice i bijele “vurice”, ali ukupan dojam i nije previše sportski. Pogotovo se to ne može reći za preobični upravljač.

Uz model 308 GT nudi se najjači paket opreme, a posebnosti su prema jeftinijem paketu ESP, parking senzori, sjedala u kombinaciji koža-tkanina, 18-colni alunaplatci, električno preklapanje vanjskih retrovizora i elektrokromatski unutrašnji retrovizor. Prije toga na popisu opreme su, primjerice, automatski dvozonski klima-sustav, paket zračnih jastuka i zavjesa, stakleni panoramski krov, tempomat, automatski prednji brisači...

Trovratni 308 GT košta 176.300 kuna (s metalik bojom), a za one kojima je manje bitna atraktivna vanjština od praktičnosti, nudi se i peterovratna verzija skuplja 4500 kuna.

Želite prijaviti greške?