Među modelima iz C segmenta granica od 200 KS već je odavno postala
referenca za priznavanje atributa sportskog auta, ali da se može
napraviti sportski kompakt i s manje konjskih snaga, dokaz je top-model
u ponudi Peugeota. Model 308 GT, predstavljen proljetos u Ženevi,
pokreće 1,6-litreni turbo benzinac sa 175 KS, predstavljen prije toga u
RC izvedbi manjeg modela 207.
Uz njega dolazi 6-stupanjski ručni mjenjač, sa sportski oblikovanom
srebrnom metalnom ručicom, a ta kombinacija rezultira najvećom snagom
na 6000 okretaja i maksimalnim okretnim momentom od 260 Nm (s
overboostom) pri samo 1600 okretaja. To znači da mali turbak vuče čim
se takne papučica gasa, a ne posustaje do 225 km/h. Do 100 km/h treba
mu 8,3 sekunde. Potrošnja je također “sportska”, a na testu je bila
između 10,5 i 11,5 litara.
Atraktivan izgled dobiven je nižim prednjim branikom, spojlerom,
stražnjom sportskom maskom i 18-colnim naplatcima. U unutrašnjosti osim
ručica mjenjača atraktivno izgledaju još metalne papučice i bijele
“vurice”, ali ukupan dojam i nije previše sportski. Pogotovo se to ne
može reći za preobični upravljač.
Uz model 308 GT nudi se najjači paket opreme, a posebnosti su prema
jeftinijem paketu ESP, parking senzori, sjedala u kombinaciji
koža-tkanina, 18-colni alunaplatci, električno preklapanje vanjskih
retrovizora i elektrokromatski unutrašnji retrovizor. Prije toga na
popisu opreme su, primjerice, automatski dvozonski klima-sustav, paket
zračnih jastuka i zavjesa, stakleni panoramski krov, tempomat,
automatski prednji brisači...
Trovratni 308 GT košta 176.300 kuna (s metalik bojom), a za one kojima
je manje bitna atraktivna vanjština od praktičnosti, nudi se i
peterovratna verzija skuplja 4500 kuna.
NA TESTU Peugeot 308 GT sa 175 benzinskih konja