TEST IZDRŽLJIVOSTI Nissanov pick up model dijeli dobar dio dijelova s terencem Pathfinderom

Posao, zabava, Nissan Navara

18.03.2009.
u 13:37

Japanski Nissan godinama je poznat kao vrhunski proizvođač terenskih automobila. Zadnjih godina mnogi su terenci postali SUV-ovi, a istinski terenci pomalo nestaju s tržišta. No, njihova moć i snaga još je dostupna u obliku pick up modela. Govorimo li o Nissanu, prvenstveno mislimo na model Navara, koji je nastao kao nasljednik modela originalnog imena – Pick Up - koji se doduše i danas prodaje u izmijenjenom izdanju pod nazivom NP300 Pick Up.

Model Navara prvi smo put imali prilike voziti još početkom ljeta 2005. godine, kada je na grčkom otoku Kreti novinarima predstavljena sadašnja generacija. Radi se o vozilu koje je prvenstveno namijenjeno gospodarstvenicima, ali se bez problema može koristiti u svakodnevne svrhe, kao i za izlete izvan asfaltiranih prometnica.

Nastao je na osnovi treće generacije terenca Pathfinder. Stoga su, gledajući sprijeda, ova dva automobila gotovo identična, a Navara ipak nudi nešto bolje terenske mogućnosti. Sve prednosti, ali i mane Navare istražit ćemo tijekom idućih nekoliko mjeseci.


Foto: Saša Zinaja

Navara se proizvodi u dvije izvedbe, King Cab i Double Cab, s time da se na našem tržištu nudi samo posljednja. U ovoj izvedbi nudi se stražnja klupa s tri sjedala, pa kabina može primiti pet putnika te je djeljiva u omjeru 60/40, time se dobiva veća iskoristivost u slučaju prijevoza prtljage.

Prije dvije godine Navara je dodatno poboljšana zahvaljujući sustavu pomoći kretanja i spuštanja na kosini što se nudi u verziji s automatskim mjenjačem, kakav je i naš model. Bile su tu i neke vrlo sitne dizajnerske promjene koje gotovo da i nisu vrijedne spomena.

Testni je model najluksuznije izdanje, a dodatno smo ga opremili još nekim elementima kako bi bio još iskoristiviji vrlo širokom krugu korisnika.


Nissan Navara DC 2,5 dCi LE SV

Motor: četverocilindrični, turbodizelski, common rail
Volumen: 2488 ccm
Snaga: 171 KS (pri 4000 okretaja)
Moment: 403 Nm (pri 2000 okretaja)
0-100 km/h: 11,8 s
Maks. brzina: 170 km/h
Pros. potrošnja: 10,2 l
Dimenzije: 522/185/188,6 cm
Međuos. razmak: 320 cm
Tovarni prostor (d/š): 151,1/156 cm


Najbogatiji paket opreme

Testni je model opremljen najluksuznijim LE A/T Adventure SV paketom, koji sadrži i kožna sjedala, automatski mjenjač, navigaciju... Navara inače starta s cijenom od 224.890 kuna, a testni stoji 299.500 kn. Tome valja dodati još nekoliko elemenata s popisa dodatne opreme. Kuka za vuču s instalacijama stoji 3209 kuna, a stražnji parking senzori 2864 kn. Tu je još i metalik boja od 5500 kn, obložen tovarni prostor od 3553 kn i njegov kožni pokrov od 4642 kune.

Želite prijaviti greške?