Dvostruka sreća

Predstavljamo Novu Alasku 45

07.04.2009.
u 15:49

Alasku 45, brod “toplog” izgleda unatoč imenu koje asocira na hladnoću, nemoguće je ne zamijetiti. Raskošnih je dimenzija trupa, dugog 13,70 metara i širokog 4,25. Pisali smo o njoj dok se gradila u šangajskom brodogradilištu DHS (Double Happiness, dvostruka sreća) jer su ovaj redizajn radili arhitektonski studio Arhanarh i stručnjaci iz Barke Bonoma, zastupnika tih elegantnih brodova.

Oni su brod osmislili u mediteranskom duhu, “otvorili ga” i oslobodili suvišnih pregrada, pa sada njime dominiraju golemi kokpit u tikovini i prostran i svijetao salon, namijenjen, prije svega, životu na moru, uživanju u njemu. Svi koji su vidjeli taj premijerno pokazan brod u Splitu, slažu se da ime brodogradilišta odražava cijelu filozofiju. Naime, dvostruka je sreća imati najprije brod, a k tome još i ovaj.

Ono čime ovaj model posebno oduševljava jest lakoća pri upravljanju i poslušnost pri manevrima, jednako kao i sigurnost te izvrsno držanje na teškome moru, što može zahvaliti prije svega svome podrijetlu sjevernoameričke nepotopive ribarice. Ergonomska rješenja pri opremanju interijera uspješno su osigurala cjelovitost i funkcionalnost svih vanjskih i unutrašnjih dijelova broda.

Metar je dulja i tonu teža od svoje prethodnice, a prostraniji joj salon i krma dodatno omogućuju dug boravak na moru tijekom cijele godine. Težište brodskog života lako se premješta prelaskom u salon, u kojem osim bogate garniture za sjedenje ugodu upotpunjuju i komode te LCD TV. Veliki prozori i vrata salona obilno daruju svjetlom, tako da je i u zimskim uvjetima salon pun blagog mediteranskog svjetla.

Ležerna komunikacija, osim na središnjoj liniji kokpit-salon, uspjela se zadržati i postrance s bočnim vratima i širokim bočnim prolazima. Komoditetu Alaske 45 pridonose i veliko sunčalište na prednjem dijelu, velika krmena platforma te bočni otvori za mogućnost silaska s broda po boku. U potpalublju su tri kabine te dvije kupaonice. Vrlo su udobne i odlikuju se ugodnim ugođajem postignutim odabirom tikova drva.

Ključne riječi

Želite prijaviti greške?