U sklopu programa Živ Žar Žur ove nedjelje, 5. svibnja, u zagrebački klub Attack stižu tri benda - poljski Kurws, njemački Jealousy Mountain Duo i hrvatski Brio. Ulaz je besplatan, a donacijske teglice za podršku bendovima bit će dostupne na ulazu. Početak je zakazan za 21 sat.
KURWS (POL) - oformljeni 2008. kao spontana posljedica ping-pong seanse. Od tada su u istraživanju, ne toliko određenih žanrova koliko samih temelja rocka, izražavanja i zvuka. To je radionica u kojoj kreativnim procesom improvizacija prodire kroz komponirane materijale. Pod utjecajem post punka, krautrocka, rocka vs. funka i no wavea, oboružani repeticijama, varijacijama i kontrastima, secirajući već toliko puta odsvirane rifove, ali stavljajući ih izvan konteksta u novo okruženje, spajajući ih i dekonstruirajući destilirane u sasvim nove izričaje. Njihov prvi album „Hole in the ghetto“ objavljen je 2011. i bend je imao mnoge gaže diljem europe oslanjajući se vjerno na DIY načela.. Bend funkcionira, ovisno o okolnostima, kao trio, kvartet ili kvintet, a u tekućoj godini planiraju izdavanje novog albuma.
JEALOUSY MOUNTAIN DUO (DE) - spektakularan njemački karate dvojac po drugi puta dolazi u Zagreb. Ovaj monstruozni duo dovest će vas do granica izdržljivosti svojim dekonstruktivističkim spojem postmodernog jazza i math indie rocka. Ultrasonični vrtlog dekapitirajućih melodija i ritmova predstavlja zaista radikalnu glazbu koja ne robuje pravilima. Ukratko, JMD-ov karataški pristup daje jednu drugačiju perspektivu i potiče razvoj glazbe bez ikakvih ograničenja.
BRIO (HR) - Bend iz Zagreba osnovan 1999-te godine. Članovi ovog dua, prethodno aktivni na zagrebačkoj punk-rock i noise-rock sceni, u potpunosti su se posvetili izvođenju slobodno improvizirane muzike. Do sada su svirali na festivalima Žedno Uho, No Jazz, Improspekcije, kao predgrupa muzičarima kao što su Peter Brotzmann, Mats Gustafsson, Shoji Hano, Zu, Triage, Mathew Shipp, a dva od njihovih nekoliko DIY izdanja su dobila pohvalne kritike od strane Eugenea Chadbournea na AllMusicu. Nakon desetak godina sviranja potpuno akustične muzike, 2009-te godine ponovo se okreću bubnjevima, električnim gitarama i pojačalima. Od strane kritičara, njihovi nastupi su opisani kao "improvizacijski spoj bubnja i gitare koji jednostavno krši sve pred sobom poput pomahnitale kiše asteroida, ne ostavljajući niti sekunde vremena za predah".
>>Poetični Kwoon po prvi put nastupaju u Zagrebu