Zašto nam susjedi pune Arene?

Kako je Aleksandra Prijović uspjela rasprodati čak šest Arena u Zagrebu?

Aleksandra Prijović održala šesti koncert u Areni Zagreb
Foto: Marko Lukunic/PIXSELL
1/17
02.12.2024.
u 09:30

Ključni dijelovi programa uključuju panel o umjetnoj inteligenciji AI mi riješi to te raspravu o hrabrim marketinškim kampanjama Kompanije koje ima mood-a?.

Kako je Aleksandra Prijović uspjela rasprodati čak šest Arena u Zagrebu? Pitanje koje je mučilo mnoge,  a odgovor ih čeka na panelu Zašto nam susjedi pune Arene?  u zagrebačkom inovacijskom centru (ZICER),ove srijede u 16h. Studentska konferencija Neki novi klinci donosi panele, radionice i razgovore s vrhunskim stručnjacima iz komunikacija, PR-a, marketinga, novinarstva i društvenih mreža.

Posjetitelji će imati priliku učiti o modernim trendovima, osmišljavati vlastite kampanje na radionici Pitching Europe, te čuti iskustva poznatih influencera poput Emili Dragaš, Grigora Baždara i Svee Petrić na panelu Kava s influencerima. Ključni dijelovi programa uključuju panel o umjetnoj inteligenciji AI mi riješi to te raspravu o hrabrim marketinškim kampanjama Kompanije koje ima mood-a?.

Konferencija završava dodjelom nagrade Mlada nada za najbolje studentske projekte i opuštenim druženjem. Ulaznice dostupne su online, a više informacija možete pronaći na službenim stranicama ZICER-a.

Aleksandra Prijović održala šesti koncert u Areni Zagreb
1/17
Ključne riječi

Komentara 3

FO
FokusNaBitno
10:50 02.12.2024.

Marketinške strategije koje su ključne za uspjeh umjetnika poput Aleksandre Prijović usporedive su s modernim tehnološkim alatima. Evo veze: AI u promociji: Umjetna inteligencija već se koristi u analizi glazbenih preferencija publike, personaliziranom marketingu i optimizaciji društvenih mreža. Hrabre kampanje:: Izvođači poput Prijović ili drugih regionalnih zvijezda ne ustručavaju se ulagati u inovativne marketinške poteze, često prelazeći granice konvencionalnog.

FO
FokusNaBitno
10:49 02.12.2024.

Gdje su tu hrvatski izvođači? Hrvatski mainstream: Iako domaći izvođači poput Jelene Rozge, Petra Graše ili Prljavog kazališta pune dvorane, teško je zanemariti da nemaju isti intenzitet promocije u regiji kao njihovi kolege s Balkana. Segmentacija publike: Domaći izvođači više su usmjereni na lokalnu ili regionalnu publiku s drugačijim ukusima. U Hrvatskoj, pop-rock, klape i zabavna glazba dominiraju, dok turbo-folk izvođači u regiji targetiraju masovnu publiku s urbanim i ruralnim sklonostima. Manje ulaganje u spektakl: Hrvatski izvođači često nemaju jednaku produkcijsku razinu nastupa i show programa kao neki od susjeda, što ih čini manje atraktivnima za širu publiku.

FO
FokusNaBitno
10:47 02.12.2024.

Zašto susjedi pune Arene? Popularnost izvođača s Balkana: Glazbenici poput Aleksandre Prijović i drugih regionalnih zvijezda dolaze iz kulturnog konteksta koji je blizak hrvatskoj publici, dijelom zbog zajedničke povijesti i jezika. Njihova popularnost često nadmašuje granice pojedinih država, a žanrovi poput narodnjaka ili modernog popa imaju masovnu privlačnost. Učinkovit marketing: Organizatori koncerata često ulažu velika sredstva u promociju ovih događaja. Kampanje na društvenim mrežama, suradnje s medijima i personalizirani pristupi publici igraju ključnu ulogu. Emotivna veza: Mnogi ljudi u Hrvatskoj i dalje njeguju emotivnu povezanost s glazbom regije. Ona evocira nostalgiju i povezanost s prošlim vremenima, što značajno utječe na posjećenost.

Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.

Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.

Želite prijaviti greške?

Još iz kategorije