Godišnje građani Zagreba iz proračuna javni gradski prijevoz financiraju sa 750 milijuna kuna. No ZET i dalje godinu završava s gubicima koji se mjere u milijardama kuna, a većinom odlaze na plaćanje rata kredita i leasinga za preplaćene tramvaje na koje potrošeno više od dvije milijarde kuna. Direktor Baričević već mjesecima naglašava da se usluga kojom se građani koriste mora platiti, no očito je zaboravio da je ta usluga već plaćena – iz 18 posto prireza i poreza koji se Zagrepčanima svaki mjesec odvaja od njihovih plaća. ZET je 2011. prevezao oko 289 milijuna putnika, a prema finacijskom izvješću na prodaji karata zaradili su tek 319 milijuna kuna pa ispada da su na svakom putniku dobili tek kunu. Dok se neki putnici švercaju iz uvjerenja, drugi jer jednostavno novca nemaju bez obzira na to jesu li zaposleni ili ne, umjesto da građani raspolažu svojim vlasništvom, sada će ZET postati još represivniji.
Direktor Baričević već mjesecima naglašava da se usluga kojom se građani koriste mora platiti, no očito je zaboravio da je ta usluga već plaćena – iz 18 posto prireza i poreza
Još nema komentara
Nema komentara. Prijavite se i budite prvi koji će dati svoje mišljenje.
Važna obavijest
Sukladno članku 94. Zakona o elektroničkim medijima, komentiranje članaka na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr dopušteno je samo registriranim korisnicima. Svaki korisnik koji želi komentirati članke obvezan je prethodno se upoznati s Pravilima komentiranja na web portalu i mobilnim aplikacijama Vecernji.hr te sa zabranama propisanim stavkom 2. članka 94. Zakona.
Za komentiranje je potrebna prijava/registracija. Ako nemate korisnički račun, izaberite jedan od dva ponuđena načina i registrirajte se u par brzih koraka.