Nema valjda imalo suvislije scene seksa na domaćem filmu ili televiziji, a da to ne bude povod za prebrojavanje najvrućih ili „najvrućih" igranih prizora. Nije to zaobišlo ni ljubavni klinč između novinarke Lucije Car (Judita Franković) i policajca Romana Soršaka (Goran Navojec) u TV seriji "Počivali u miru II", redatelja Gorana Dukića.
Unutrašnji mehanizam
Priča serije na pladnju nudi privatizacijske, političko-interesne, sociološke i razne druge tematske preokupacije, ali jedna scena seksa kojom, usput budi rečeno, i HRT na svojim stranicama najavljuje ovo djelo, dovoljna je da medijski sve to zasjeni i potakne nove-stare priče o najseksi prizorima s domaćim glumcima. Ako je nešto jasno kada su erotski prizori u igranim djelima u pitanju, onda je to da za dobar efekt nikada nije važno koliko pokazujete (golotinju, naravno), nego koliko je seks pitanje unutrašnjih mehanizama i sadržaja filma ili TV djela.
Naravno, drugo su eksploatacijski seksi filmovi ili, posebno, pornići, ali u konvencionalnim igranim djelima doista nije fraza kada autori ili glumci upućuju na nužnost seksa kao „opravdanog" čina između likova. Bilo da je riječ o seksu kao odrazu karaktera, različitih društvenih pozicija ili o nekoj drugoj vrsti ideoloških, klasnih ili karakternih opreka, prizor seksa uz sam ljubavni čin mora imati i određeni dramski sukob ili bilo kakvu drugu vrstu emocionalnog punjenja. Zato su neke od najseksi scena upravo one u kojima se gotovo ništa i ne vidi, nego bude iskazano tek u naznakama, a u nekim se slučajevima čak i ne treba dogoditi.
Pravilo gole kože
Stoga za seks i erotiku na ekranima najčešće vrijedi ono što često slušamo i u stvarnom životu, a s time se ne moramo uvijek nužno i slagati. Pravilo, naime, glasi: erotika je uvijek više u mislima i naznakama nego u konkretnim djelima.
Primjeri iz domaćih filmova koje smo izabrali govore da za uzbudljivost (ili uzbuđenje) na ekranima treba ipak mnogo više od gole kože.
>> Evo kako je televizija prešišala film
Koji su to "nasi" filmovi? samo hrvatski su nasi , svi ostali nisu. pametnome dosta