Dizajnerica Anamarija Asanović i hokejaš KHL Medveščaka Saša Martinović podržali su kampanju "Oživi me". U tu svrhu snimljena je kampanja sa službenim majicama "Oživi me" koju je za tu priliku dizajnirala dizajnerica Matija Vuica koja je i ambasadorica kampanje. Ovim putem Anamarija Asanović i Saša Martinović pozivaju sve Riječane da se ove subote pridruže ovoj akciji i nauče jednostavne postupke oživljavanja.
Riječki događaj "Oživi me" održat će se u Zapadnom trgovačkom centru (ZTC) u 12 sati.
Majice se po cijeni od 50 kn mogu naručiti putem e-maila info@ozivi.me, a kupnja je moguća i na prodajnim mjestima prilikom edukacija građana po gradovima u Hrvatskoj tijekom listopada. Kampanjom "Oživi me" čiji je nositelj Zaklada Hrvatska kuća srca se želi podići razina svijesti građana te educirati javnost o važnosti poznavanja jednostavnih postupaka oživljavanja osobe koja doživi srčani zastoj. Kada je riječ̌ o preživljavanju osoba koje su doživjele srčani zastoj izvan zdravstvene ustanove za uspjeh je neophodna pravovremena i pravilna reakcija osobe koja je svjedočila tom događaju, pozvala hitnu medicinsku pomoć i bez odgađanja započela oživljavanje.
>>U humanitarne svrhe: Rozga konačno u slatkom izdanju
>>Mirta Šurjak i Viktorija Rađa učile postupak oživljavanja