Pop-diva Beyonce uzburkala je britansku javnost reklamom za svoj prvi parfem “Heat”. Zbog izrazito seksualnog sadržaja reklame, u kojoj se pjevačica pojavljuje potpuno gola, na televiziji u Velikoj Britaniji ne smije se prikazivati prije 19.30 sati.
Britanska služba za oglašavanje istražila je reklamu nakon što je zaprimila prigovore nekoliko gledatelja koji su se žalili da je reklama prikazana usred dana, u vrijeme kada su pred TV-om bila njihova djeca.
- Iako smo zaključili da reklama ni na koji način nije štetna za odrasle i stariju djecu, smatramo da su Beyonceini pokreti i poduži fokus kamere na njezinu haljinu koja izmiče seksualno provokativni te da reklama nije primjerena za mlađu djecu – piše u izvješću službe za oglašavanje.
Proizvođač parfema tvrdi da je reklama u stilu Beyoncina imidža "seksi koke" te da nije nepristojna. Tvrde da je reklama manje nabijena seksepilom od slika koje se mogu vidjeti u videospotovima, naročito onih američkih repera u kojima sve vrvi djevojkama u bikinijima.
U spornoj reklami pjevačica leži gola nasred sobe, a u idućoj sceni zavodljivo korača u dekoltiranoj crvenoj haljinici od satena dirajući se po vratu i grudima. Zatim rukom prođe po zidu ostavljajući vatreni trag te stiže do prozora nad kojim se naginje te se nastavlja dirati po tijelu.
Poduzetnički duh koji je glazbenicu Beyonce Knowles uveo u svijet parfema, modnog dizajna i sponzorskih reklama donio joj je titulu druge žene u Americi s najboljom zaradom. Sa zarađenih 89 milijuna dolara prošle godine našla se odmah iza Oprah Winfrey.
A kako se čini, svaka kritika da je previše seksualno provokativna prije će povećati njezinu zaradu nego joj naškoditi.
U ovako nastranom svijetu takve stvari nažalost postaju sasvim normalne...